دو هوی سعودی برای شوهرهفتاد ساله خود زن گرفتند

دو هوی سعودی برای شوهرهفتاد ساله خود زن گرفتند
چهارشنبه 23 دی 1394 - 21:45

العالم - در یک اقدام غیرمنتظره و شک برانگیز دو زن عربستانی شوهر خود را به عقد سومین زن درآوردند تا علاقه و قدردانی خود را به او ابراز کنند.

به گزارش پایگاه شبکه خبری العالم، این اقدام برای " عواض بن عویمر الذویبی " بسیار غیرمنتظره بود به ویژه با توجه به اینکه بدون اطلاع وی به خواستگاری دختر مورد نظر خود رفتند، مراسم ازدواج را بطور کامل فراهم آوردند و با اصرار در کنار او قرار گرفتند تا ازدواج به نحو احسن به پایان برسد.
این دو هوی عربستانی تمامی مشکلات فراروی ازدواج مجدد همسر خود را از سر راه برداشتند.
رسانه های گروهی عربستان به نقل از الذویبی نوشتند: از پیشنهاد دو همسر خود غافلگیر شدم، در ابتدای امر باورم نشد و تصور کردم شوخی می کنند، اما بعد متوجه شدم موضوع جدی است و بر اصار دارند مرا خوشبخت کنند.
به گفته این پیرمرد هفتاد ساله مراسم ازدواج در یکی از سالن های عروسی در شهر طائف با حضور جمعی از آشنایان و دوستان و مسوولان انجام گرفت.
وی تاکید کرد: هم اکنون در حال پشت سر گذاشتن ماه عسل با عروس جدید خود است.
روزنامه سعودی عکاظ در این رابطه نوشت: این دو زن با فضیلت عادت رایج میان زنان را شکستند و الگویی از یک زن را به نمایش گذاشتند که اجازه نمی دهد حسادت به درونش راه یابد و سعی دارند شوهر خود را خوشبخت کنند با توجه به اینکه وی از نظر مادی و جسمی شخص توانمندی است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها