جنبش حق بحرین هشدار داد:

مخالف بارز بحرینی در آستانۀ نابینایی است

مخالف بارز بحرینی در آستانۀ نابینایی است
جمعه 25 دی 1394 - 14:09

جنبش حق بحرین درباره وخامت حال دبیرکل زندانی خود در زندانهای آل خلیفه ابراز نگرانی کرد و هشدار داد که وی در آستانه از دست دادن قدرت بینایی خود به دلیل اهمال مسؤولان زندان است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، جنبش حق با انتشار بیانیه ای نسبت به وخامت حال حسن مشیمع دبیرکل این جنبش ابراز نگرانی کرد و گفت که مشیمع به دلیل قصور و کوتاهی مسؤولان زندان در رسیدگی به وضعیت جسمی و درمان بیماری اش در آستانه از دست دادن بینایی خود است و نیاز به درمان فوری دارد.

در این بیانیه آمده است: حسن مشیمع بیش از 10ماه است که از ملاقات با خانواده اش محروم است و جنبش حق، حکومت آل خلیفه را مسؤول وخامت حال وی و همه رهبران و زندانیان سیاسی می داند.

این جنبش خاطرنشان کرد: مقامات بحرینی به طور عمدی در درمان زندانیان کوتاهی می کنند تا آنان در زندانها دچار مرگ تدریجی شوند.

بحرین از 14 فوریه سال 2011 میلادی شاهد انقلاب مردمی علیه حکومت آل خلیفه است. مردم خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند.

این درخواست ها با سرکوبگری دولت بحرین با همدستی برخی کشورهای عربی از جمله عربستان روبرو شده است. حکومت بحرین در راه سرکوب همچنین عناصر پاکستانی را به خدمت گرفته است.

نیروهای نظامی مشترک شورای همکاری خلیج فارس موسوم به سپر جزیره نیز در این راه به حکومت بحرین کمک می کنند.

در این مدت، صدها نفر شهید یا زخمی شده و یا به زندان افتاده و شکنجه شده اند.

حکومت بحرین برای خاموش کردن شعله اعتراضات شمار زیادی از رهبران مخالف را بازداشت و با پرونده سازی به زندانهای طولانی مدت محکوم کرده است.

با وجود همه این اقدامات، جنبش مردم بحرین برای دستیابی به خواسته های خود همچنان ادامه دارد و آنها با برپایی تظاهرات خواهان برآورده شدن این خواسته ها هستند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها