شروط انصارالله برای آزادی مزدوران عربستان

شروط انصارالله برای آزادی مزدوران عربستان
جمعه 25 دی 1394 - 21:23

اسماعیل ولد شیخ احمد فرستاده سازمان ملل متحد به یمن امروز جمعه وارد ریاض پایتخت عربستان شد .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ولد شیخ احمد در ریاض با اعضای دولت عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن و هیأت مذاکره کننده این دولت دیدار و گفتگو خواهد کرد.
رأی الیوم نوشت: سفر الشیخ احمد به ریاض قبلاً اعلام نشده بود و گزارش ها حاکیست که وی شروط انصار الله برای آزاد کردن افسران و نظامیان وابسته به دولت عبدربه منصور هادی خصوصاً محمود الصبیحی وزیر دفاع این دولت را به سعودی ها ابلاغ خواهد کرد. درباره محتوا و ماهیت این شروط خبری منتشر نشده است.
عبدربه منصور هادی پس از استعفا از سمت ریاست جمهوری یمن به عربستان فرار کرده و در این کشور دولتی انتصابی را تشکیل داده است . 
ولد شیخ احمد چند ساعت پیش از سفر به ریاض، در صنعاء پایتخت یمن اعلام کرد که عبدالرزاق الاشول وزیر آموزش فنی و حرفه ای دولت عبدربه و 4 نفر دیگر آزاد شدند. دو عربستانی هم جزء این چهار نفر بودند که به همراه الشیخ احمد وارد ریاض شدند.
شبکه الاخباریه سعودی نیز چندی پیش اعلام کرد که انصار الله، دو عربستانی به نام سالم الغامدی و عبدالمرضی الشراری را آزاد کردند. این دو تبعه عربستان در اسارت انصار الله بودند و در صنعاء نگهداری می شدند. 
رزمندگان انصار الله مارس 2015 محمود الصبیحی را در استان لحج در جنوب یمن؛ و سپس در همان سال عبدالرزاق الاشول را به اسارت گرفت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها