هشدار العامری درباره فتنه انگیزی بعثی ها در عراق

هشدار العامری درباره فتنه انگیزی بعثی ها در عراق
شنبه 26 دی 1394 - 21:25

العالم - دبیرکل سازمان بدر عراق، امروز (شنبه) درباره "توطئه پلید" بازماندگان حزب منحل شده بعث عراق برای ایجاد فتنه در استان دیاله هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "هادی العامری"، تاکید کرد که هدف قرار دادن اهل سنت جرمی برابر با اقدامات تروریستی است و با کسانی که برای شعله ور ساختن آتش فتنه فرقه ای تلاش می کنند، برخورد قاطع خواهد شد.

العامری در گفت وگو با "سومریه نیوز" تصریح کرد که اهالی استان دیاله مطمئن باشند که داعش به این استان باز نمی گردد و رویدادهای مقدادیه از جمله هدف قرار دادن مساجد اهل سنت، توطئه ای شوم است و جوانان مخلص باید آگاه باشند که به دنبال این فتنه کشیده نشوند.

وی با بیان این که بازماندگان حزب منحل شده بعث، با توطئه ای شوم درصددند که ما را به سوی جنگ فرقه ای سوق دهند، گفت: بعثی ها، برخی جوانان بی پروا را برای هدف قرار دادن مساجد اهل سنت تحریک کرده اند.

العامری با اشاره به این که صبر ما حدی دارد، خیلی ادامه نخواهد داشت و به زودی همه کسانی که امنیت دیاله را به بازی می گیرند، با مشت آهنین مواجه خواهند شد، تاکید کرد: هدف قرار دادن اهل سنت، جرمی است که با اقدامات تروریستی تفاوتی ندارد و به همین علت با قاطعیت در برابر کسانی که فتنه انگیزی می کنند، خواهیم ایستاد.

استان دیاله عراق در چند هفته اخیر شاهد انفجار خودروهای بمب گذاری شده و اقدامات انتحاری بوده است که در نتیجه آن ده ها نفر کشته و شمار زیادی نیز زخمی شده اند؛ افراد مسلح چند مسجد را در مقدادیه منفجر کرده و یا به آتش کشیده اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها