‌هشدار موشکی حماس به رژیم صهیونیستی

‌هشدار موشکی حماس به رژیم صهیونیستی
يکشنبه 27 دی 1394 - 14:47

روزنامه نگار فلسطینی در یادداشتی در یکی از مطبوعات فلسطینی اعلام کرد که حماس به رژیم صهیونیستی هشدرا داده است که در صورت هرگونه اقدامی علیه غزه، مواضع این رژیم در فلسطین اشغالی هدف موشک قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، عماد زقوت مدیر تلویزیون الاقصی در مقاله ای در روزنامه «الرساله» با عنوان «حماس برای سلاح اتمی آماده می شود» نوشت: همان طور که اسماعیل هنیه، معاون رئیس دفتر سیاسی حماس، اعلام کرد گردان های قسام در هر رویارویی آتی جهان را غافلگیر خواهد کرد.
وی در این یادداشت افزود: "گردان های قسام موشک هایی در اختیار دارد که قادر به ویران کردن برج های مسکونی در اسرائیل است. حماس به سران اسرائیل پیام داده و در آن درباره هرگونه حمله به نوار غزه چه عملیات ترور باشد یا هر نوع عملیات یا جنگ دیگر، هشدار داده است. عواقب چنین اقدامی برای دشمن بسیار سنگین خواهد بود. هر یک از آپارتمان های مسکونی در غزه در برابر آپارتمان های مسکونی در فلسطین اشغالی است. گردان های قسام برای جنگ آینده آماده هستند و همچنان به توسعه و تقویت بنیه های نظامی خود ادامه می دهد."
زقوت در ادامه یادداشت خود افزود: "گردان های قسام این آمادگی را دارد که از هر دولتی که به لحاظ مالی و تسلیحاتی به آن کمک کند تشکر کند..."
فعالان فلسطینی با اشاره به این مقاله اعلام کردند که گردان های قسام موشک هایی با برد 360 کیلومتر ساخته و آزمایش کرده است و برد این موشک ها حتی تا قبرس می رسد.

پربیننده ترین خبرها