داعش فروشنده اعضای بدن اسیران/ ترکیه خریدار اصلی+فیلم

دوشنبه 28 دی 1394 - 09:43

العالم - یکی از سرکردگان دستگیر شده گروه تروریستی داعش جزئیات فروش اعضای بدن اسیران را که بخش عمده آن به ترکیه منتقل می شود ، فاش کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، احمد عثمان العبدالله از اهالی منطقه الجزعه در روستای السفان در سوریه ملقب به عمر الجزعاوی یکسال و نیم پیش به داعش پیوست و به سمت های بالا رسید.

او بعد از نبرد منطقه الهول در جنوب شرقی ریف شهر الحسکه دستگیر شد و حقایق شوک آوری را درباره تجارت اعضای بدن توسط داعش روایت کرد. این تجارت با فتوای داعش درخصوص جایز بودن آن انجام می گیرد. گروه موسوم به هیئت تحقیق و فتوای داعش در فتوایی مدعی شده است که هیچ مجالی برای احترام به جان و اعضای بدن مخالفان داعش وجود ندارد و درنتیجه بدون هرگونه نگرانی می توان این اعضا را خصوصا از بدن اسیران جدا کرد و هیچ مشکلی در جدا کردن اعضای بدن اسیران –حتی اگر به مرگ وی بیانجامد- وجود ندارد.

الجزعاوی گفت: داعش پزشکان متخصص اعضای بدن انسان دارد. آنها بیمارستان بزرگ الشداده را که یکی از بزرگترین بیمارستانهای منطقه است به همراه پزشکان خارجی و مصری دراختیار دارند. اکثر اوقات بقایای اجساد را برای کسب پول می فروشند. آنها بیمارستانهایی در شهر رقه دارند. بیمارستانهای ترکیه بیشترین جایی است که اعضا را به آن می فروشند زیرا به دور از مردم است و سر وصدای زیادی به پا نمی کند.

الجزعاوی همچنین از تلاش های زیاد داعش برای سربازگیری از کودکان خصوصا کودکان زیر 13 سال برای تامین کمبود نیروی خود و استفاده از آنها به عنوان سپر انسانی در حملات هوایی ائتلاف سخن گفت و تاکید کرد که آنها در این راه از شیوه های مختلف از جمله شستشوی مغزی کودکان بهره می برند.

الجزعاوی گفت: حقیقت این است که داعش از کودکان برای دفاع از خود استفاده می کند.

یکی از فرماندهان نظامی سوری نیز با اشاره به اعترافات سرکرده سابق داعشی و به دست آوردن مستندات بر صحت اطلاعات جنایت گروه تروریستی داعش در فروش اعضای بدن اسیران تاکید کرد.

پربیننده ترین خبرها