کشتار زنان و کودکان یمنی در حملات عربستان + فیلم

سه شنبه 29 دی 1394 - 13:01

صنعا – جنگنده های سعودی با حملۀ دوباره به مناطق مسکونی یمن، ده ها شهروند را به قتل رساندند.

خبرنگار شبکه العالم از صنعا گزارش داد، حملات دوباره عربستان سعودی به صنعا ده ها کشته برجا گذاشت و خسارتهای فراوانی را به خانه‌های مجاور ساختمان اداره امنیت وارد کرد.
یکی از شهروندان به خبرنگار العالم گفت: نیروهای سعودی دشمن کل ملت یمن هستند و نه فقط انصارالله و یا یک یا دو حزب یمنی.
وی افزود: عربستان سعودی با حمله به مناطق مسکونی، همه شهروندان را هدف قرار می دهد.
تلاشها برای خارج کردن اجساد قربانیان از زیر آوار ادامه دارد، و با انتقال مجروحان درخواستهایی برای اهدای خون به مجروحان مطرح شده است. 
دکتر "عادل الغفاری" رئیس بخش فوریتهای پزشکی بیمارستان صنعا به خبرنگار العالم گفت: پس از حمله دوشنبه شب، 21 مجروح به بیمارستان منتقل شدند ولی هنوز اجساد بسیاری زیر آوار هستند و تلاشها برای پیدا کردن مجروحان ادامه دارد.
خسارتهای وارد شده به ساختمانهای مجاور اداره امنیت بیانگر آن است که این حمله مانند حملات سابق علیه مناطق مسکونی، کاملا عمدی است.
یکی از شهروندانی که در نتیجه این حمله آسیب دیده، به خبرنگار العالم گفت: حمله به مناطق مسکونی در صنعا تجاوزی آشکار است .. متجاوزان افرادی ترسو هستند؛ آنان به دنبال کدام مشروعیت و حاکمیت هستند، آنان می‌خواهند با کشتار زنان و کودکان به قدرت برسند.
تشدید حملات و بمباران مناطق مسکونی، کارخانه ها، انبارهای غذا و تأسیسات شهری در سایه سکوت سازمان ملل متحد و دیگر مجامع حقوقی بین المللی، بیانگر همدستی آنان با این جنایتها علیه ملت یمن است.

پربیننده ترین خبرها