فیلم رسوا کننده از زندگی پادشاه سابق عربستان

فیلم رسوا کننده از زندگی پادشاه سابق عربستان
چهارشنبه 30 دی 1394 - 11:35

همسر مخفی ملک فهد، اسناد و ویدیوهایی را برای ساخت فیلمی رسوا کننده از زندگی خصوصی پادشاه سابق عربستان در اختیار یک روزنامه نگار انگلیسی گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "مجتهد" فعال افشاگر عربستانی در صفحه تویتر خود نوشت، "جنان حرب" فلسطینی این اسناد و ویدیوها را به "مک کریستال" روزنامه نگار انگلیسی داده است.
به گفته مجتهد، این فیلم حاوی جزئیاتی درباره زندگی "عبدالعزیز بن فهد" است.
به نوشته روزنامه لبنانی "السفیر"، حرب (68 ساله) در صفحه تویتر، مصاحبه خود با کریستال را منتشر کرد که از سوی سایت انگلیسی "میدل ایست آی" انجام شده است.
این روزنامه نگار انگلیسی تأکید کرد، حرب که ساکن انگلیس است حق مالکیت داستان "غیرعادی" را به وی فروخت تا فیلمی رسوا کننده بسازد.
سایت میدل ایست آی خاطرنشان کرد، این فیلم که "ضعف ملک فهد" نام دارد، درباره زندگی شخصی او است، و برای ساخت آن به بودجه ای حدود 15 میلیون پوند (بیش از 21 میلیون دلار) نیاز است.
این سایت انگلیسی تأکید کرد که سلمان بن عبدالعزیز پادشاه کنونی عربستان نیز در سناریوی این فیلم نقش پررنگی دارد.
کریستال اظهار داشت که این فیلم تصویری منحصر به فرد از زندگی داخل خاندان حاکم در عربستان ارائه می‌دهد، و اکنون در همین رابطه فیلمی در حد 2 دقیقه در یکی از کشورهای شمال آفریقا در حال ساخت است که در اواخر فوریه به زبانهای انگلیسی و عربی منتشر می شود.
کریستال تأکید کرد که در این فیلم صحنه‌هایی از ملک فهد در یکی از کازینوهای لندن و همچنین مصرف مواد مخدر وجود دارد.
در این فیلم همچنین به این موضوع اشاره می شود که ملک فهد 3 بار همسر فلسطینی خود را مجبور به سقط جنین کرد، زیرا به گفته او "نمی خواهد یک عرفات کوچک در کاخ بدود."
حرب با این حال قدردان ملک فهد است، زیرا می گوید که به وی اجازه داد از عربستان فرار کند تا در آنجا کشته نشود.
حرب اظهار داشت: در دنیا افراد کمی هستند که می دانند پادشاهان آل سعود در کاخهای خود چگونه زندگی می کنند  .. این بخشی از تاریخ است.
حرب تأکید کرد هنگامی که در کاخ با ملک فهد زندگی می کرد، سلمان بن عبدالعزیز (پادشاه فعلی) را شناخت، ولی با او هم صحبت نشد.
جنان حرب، سلمان را فردی خشن توصیف کرد و گفت که او را "قصاب ریاض" می نامید زیرا هنگامی که امیر ریاض بود، افراد بسیاری را اعدام کرد.
همسر سابق ملک فهد، سلمان بن عبدالعزیز را فردی دیکتاتور توصیف کرد و افزود: سلمان فرد خوش نامی نبود.
دادگاه عالی لندن در 3 نوامبر 2015 عبدالعزیز بن فهد را به پرداخت ده ها میلیون دلار به حرب ملزم کرد.
بر اساس حکم قاضی، جنان حرب علاوه بر دریافت مالکیت دو آپارتمان گران قیمت در لندن که ارزش آنها حدود 14 میلیون پوند است، باید مبلغی بیش از 15 میلیون پوند دریافت کند.
حرب در شکایت خود گفته است که فهد به او وعده داده بود تا زمان مرگش همه نیازهای مالی او را تأمین خواهد کرد، و عبدالعزیز فرزند فهد نیز در سال 2003 به او تأکید کرد که وعده پدرش را اجرا می کند، ولی این کار انجام نشد.
فهد در سال 1982 پادشاه عربستان شد و در سال 2005 درگذشت.
حرب همچنین قبلا گفته بود که به دلیل ترس فهد از افراطی ها در کشورش، به صورت محرمانه در سال 1968 ازدواج کردند، درحالیکه فهد هنوز وزیر کشور بود.

پربیننده ترین خبرها