تحویل پنجمین زیردریایی آلمانی به صهیونیستها

تحویل پنجمین زیردریایی آلمانی به صهیونیستها
چهارشنبه 30 دی 1394 - 13:47

رژیم صهیونیستی در چارچوب توافقنامه تسلیحاتی با آلمان پنجمین زیر دریایی دلفین را از برلین تحویل گرفت.

به گزارش پایگاه خبری العالم، گزارشگر شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: "مقامات ارشد نظامی در بندر حیفا در مراسم تحویل پنجمین زیر دریایی دلفین از آلمانها حضور داشتند. این زیردریایی به نیروی دریایی اسرائیل ملحق می شود."
"موشه یعلون" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این مراسم گفت: "زیردریایی سلاح بازدارنده قدرتمندی است و امکانات فراوانی در اختیار نیروی دریایی اسرائیل قرار می دهد. و زمینه هدف قرار دادن دشمن را تسهیل می کند."
گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی اظهار داشت: "هزینه ساخت زیردریایی نیم ملیارد دلار برآورد شده است، که این هزینه بین آلمان و اسرائیل تقسیم شد."
وی افزود: "ششمین زیر دریایی نیز مراحل ساخت را در آلمان سپری می کند، که در آینده در اختیار اسرائیل قرار می گیرد."
این گزارشگر صهیونیست خاطرنشان کرد: "ویژگی زیردریاییهای دولفین تسلیحات هسته ای آن است. موشکهای این زیردریایی به کلاهک هسته ای مجهز شده است. و توان پاسخگویی به حملات هسته ای را به اسرائیل می دهد."
گزارشگر صهیونیست گفت: "رئیس کابینه در همین مناسبت پیام معنی درای برای تهران فرستاد. تلویزیون رژیم صهیونیستی اظهارات نتانیاهو را در این باره پخش کرد."
نتانیاهو گفت: "هدف ناوگان زیردریایی ما رویارویی با آنهایی است، که قصد نابودی ما را دارند."
گزارشگر صهیونیست در ادامه خاطرنشان کرد: "با لغو تحریمها، مسابقه تسلیحاتی ایران و امضای توافقنامه های تسلیحاتی آغاز شد. روسیه در این زمینه گوی سبقت را از دیگر کشورهای بزرگ ربوده است. در همین راستا روزنامه یدیعوت احرونوت از معامله تسلیحاتی ایران برای خرید جنگنده ها پیشرفته و تانکهای روسیه خبر داد."

پربیننده ترین خبرها