وزیر جنگ اسراییل:داعش را به ایران ترجیح می دهیم

وزیر جنگ اسراییل:داعش را به ایران ترجیح می دهیم
چهارشنبه 30 دی 1394 - 19:33

العالم - وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ایران را مهمترین دشمن اسرائیل توصیف کرد و گفت: اگر قرار باشد بین داعش و ایران یکی را انتخاب کنم داعش را ترجیح می دهم.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، موشه یعلون افزود: گاهی به آمریکا تکیه می کنیم و گاهی هم بسیار ناامید می شویم زیرا آمریکایی ها ایران را شریک خود می دانند در حالی که ایران بزرگ ترین دشمن ماست.

وی که در کنفرانس مطالعات امنیت ملی شرکت کرده بود، مدعی شد که حمله به اسرائیل در دنیا تمسخرآمیز است زیرا جنگ با ما حتی برای کشورهای عربی در اولویت قرار ندارد اما در اتحادیه اروپا کسانی هنوز با ما مشکل دارند و این در حالی است که تعداد پناهندگان سوری بیش از فلسطینی هاست.

اظهارات این وزیر رژیم صهیونیستی در شرایطی مطرح می شود که کابوس افراط گرایی فزاینده همه جهان را بیمناک کرده است و دنیا در هراس از داعش بسر می برد، همه می دانند که نفوذ این جریان به داخل مرزهای جغرافیایی شان، به معنای نابودی همه هستی آنان است، اما در این فضای وحشت و نگرانی تنها رژیم صهیونیستی است که اصلا نگران نیست.

تنها رژیم صهیونیستی درخاورمیانه نگران داعش نیست، حتی به ظاهر از آن ابراز نگرانی نمی کند، و تاکنون هیچ موضع منفی در قبال این گروه که جهان بر سر تروریست بودن آن متفق القول بوده ، اتخاذ نکرده است، این درحالی است که این رژیم از حل مساله هسته ای ایران ابراز نگرانی زیاد می کند.

تاکنون بارها خبرهای مختلفی از همکاری و کمک صهیونیست ها به تروریست های داعش منتشر شده است.

اولین بار خبر مداوای نیروهای زخمی داعش توسط تیم های پزشکی رژیم صهیونیستی و در سرزمین های اشغالی ، تنها چند هفته بعد از سقوط موصل فاش شد که به نظر می رسید، این خبر رژیم صهیونیستی را آشفته کند، اما تصاویر منتشره بر روی شبکه های اجتماعی و نیز شبکه های ماهواره ای، صهیونیست ها را چندان تکانی نداد.

رژیم صهیونیستی ، در طول مدتی که ارتش سوریه سرگرم جنگ علیه تروریسم سازمان یافته در این کشور بود بارها با تجاوز جنگنده هایش به خاک این کشور تلاش کرد ، بحران های ساختگی برای سوری ها ایجاد کرد. 

پربیننده ترین خبرها