56داعشی درحملات نیروهای عراقی کشته شدند

56داعشی درحملات نیروهای عراقی کشته شدند
پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 - 11:00

در حملات نیروی هوایی ارتش عراق به مواضع داعش در مناطق مختلف این کشور، 56 تروریست داعشی کشته شدند و چندین خانوادۀ تحت محاصره آنان نیز نجات یافتند.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، جنگنده های عراقی مواضع داعش را در منطقه السجاریه در غرب رمادی هدف قرار دادند که بر اثر آن 20 تروریست کشته شدند و مهمات و سلاح های آنان نیز منهدم شد.
حملات هوایی ارتش عراق به داعش در سایر نقاط رمادی نیز به کشته شدن 9 تن از تروریست ها و انهدام خطوط امدادرسانی و اسلحه سنگین آنها منجر شد.
شاکر جودت، رییس پلیس فدرال عراق، از آزادی 27 خانواده در غرب رمادی که در منطقه ابوطیبان و روستای السفریه تحت محاصره بودند، خبر داد و خاطرنشان کرد که آنها در سلامت و امنیت به منطقه الوفاء منتقل شده اند.
در استان صلاح الدین، نیروهای داوطلب مردمی عراق (حشد الشعبی) از حمله تروریست های داعش به غرب پایگاه نظامی اسپایکر جلوگیری کردند و خودروهای بمب گذاری شده ای را که توسط تروریست ها هدایت می شد منهدم، کردند در این عملیات بیش از 19 تروریست کشته شدند.
جنگنده های ارتش عراق نیز در استان صلاح الدین مواضع داعش را در منطقه اللاین در غرب سامرا بمباران کردند که بر اثر آن 8 تن از اعضای داعش کشته شدند و چند بیل مکانیکی بمب گذاری شده که داعش قصد داشت با آنها به نیروهای دولتی حمله کند، منهدم شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها