صحنه‌هایی از خط مقدم نبرد با داعش در صلاح الدین

جمعه 2 بهمن 1394 - 13:03

داعش در "جزیره سامرا" در استان صلاح الدین عراق متحمل تلفات و خسارات سنگینی شده و قدرت پیشروی را در این منطقه از دست داده است .

"محمد الربیعی" خبرنگار شبکه العالم از صلاح الدین گزارش داد، ارتش عراق با کمک نیروهای مردمی در حال اجرای عملیات مشترکی در مناطق مختلف این استان است، و تعدادی از مواضع تروریست های داعش و یک کارگاه بمب گذاری خودرو و ساخت بمب را منهدم کرده است.

وی افزود: این عملیات باعث کاهش تعداد تروریست ها در مناطق غربی جزیره سامرا شده است .
ارتش ، پلیس و بسیج مردمی با همکاری یکدیگر به پاکسازی استان صلاح الدین از تروریست ها می پردازند تروریست هایی که برخی از آنها از استان الانبار آمده اند و درگیری های مسلحانه در صلاح الدین همچنان ادامه دارد. 
عزیز الاماره فرمانده مأموریت های ویژه پلیس عراق به خبرنگار شبکه العالم گفت : ما طرح جدیدی را برای سرکوب داعش آماده کرده ایم، طرحی که مبتنی بر اجرای عملیاتی غافلگیرانه در منطقه سامرا برای وارد کردن ضربات سنگین به داعشی ها است و تاکنون توانسته ایم بسیاری از آنها را به هلاکت برسانیم و اسلحه و دیگر مهمات شان را به غنیمت بگیریم .
بیش از 2 هزار نیروی مشترک ارتش ، پلیس و بسیج مردمی نیز حلقه های امنیتی در جزیره سامرا تشکیل داده اند و گروه های تروریستی بارها تلاش کرده اند که این حلقه های امنیتی را بشکنند ولی متحمل تلفات و خسارات سنگینی شده اند .  
یکی از افسران پلیس عراق به نام سلام سعد نیز در مصاحبه با العالم گفت : داعش نمی تواند در جزیره سامرا پیشروی کند و هر بار که پیشروی می کند ، متحمل تلفات و خساراتی می شود و ما اجازه نخواهیم داد که تروریست ها گامی به جلو بردارند و تا زمانی که جان در بدن داریم ، در برابر آنها خواهیم ایستاد.

پربیننده ترین خبرها