دوستی گروه‌های مسلح در سوریه با اسرائیل

دوستی گروه‌های مسلح در سوریه با اسرائیل
جمعه 2 بهمن 1394 - 15:13

روزنامه تایمز چاپ لندن با انتشار گزارشی از ادامه کمک های رژیم صهیونیستی به گروههای مسلح در سوریه به ویژه مداوای تروریست ها در بیمارستان های این رژیم خبر داد و نوشت: مخالفان مسلح سوریه، در پهنه دریایی مملو از دشمنان، دوستی با اسرائیل را می پذیرند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "کاترین فیلیپس" روز جمعه در مطلبی در روزنامه تایمز نوشت؛ یکی از عناصر مسلح سوری به نام علاء که زخمی شده و پایش را بر اثر بمباران هواپیماهای روسیه از دست داده، در یک بیمارستان در شمال اراضی اشغالی فلسطین تحت درمان است.
به نوشته فیلیپس، پای این فرد مسلح در یک منطقه تحت کنترل مخالفان مسلح و بدون وجود خدمات پزشکی قطع شد.
پزشکان بیمارستان های رژیم صهیونیستی، تأکید دارند که با توجه به قطع پای این عنصر مسلح و زخم های عمیق در پای دیگرش زندگی او در خطر است، و وی از چند هفته پیش تاکنون تحت مداوا است.
به نوشته کاترین فیلیپس، اسرائیل از دو سال پیش، اقدام به پذیرش عناصر مسلح مخالف دولت سوریه در بیمارستان هایش نمود. اما اغلب سوری هایی که در بیمارستان های این رژیم مداوا می شوند از عناصر مسلح مخالف دولت سوریه هستند.
فیلیپس بر این باور است که اقدام رژیم صهیونیستی در این زمینه کاملا زیرکانه و با هدف از بین بردن حس دشمنی با اسرائیل و کمک به افرادی صورت می گیرد که به عنوان مانعی بر سر تعامل میان این رژیم با دشمنانش از دهه ها پیش تاکنون بوده اند.

پربیننده ترین خبرها