عربستان به سوریه نیروی ویژه اعزام می‌کند؟!

عربستان به سوریه نیروی ویژه اعزام می‌کند؟!
جمعه 2 بهمن 1394 - 18:37

وزیر امور خارجه عربستان در اظهاراتی تحریک‌آمیز مدعی شد که کشورش می‌تواند موضوع امکان اعزام نیروهای ویژه به سوریه را بررسی نماید.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، عادل الجبیر در گفت و گو با شبکه خبری تلویزیونی "سی ان ان" آمریکا، با تکرار ادعاهای نخ نما شده دشمنان ملت سوریه اظهار داشت: کلید شکست داعش در سوریه و عراق، تغییر نظام بشار اسد در سوریه و اجرای اصلاحات مورد توافق در 18 ماه گذشته در عراق است.
جبیر مدعی شد: ما قادریم حملات هوایی علیه داعش انجام دهیم و حتی امکان اعزام نیروهای ویژه به سوریه را بررسی کنیم، اما در صورت بقای اسد در قدرت، امور دشوار تر و حل آن طولانی تر خواهد شد. 
ادعای مقامات عربستان علیه داعش در حالی مطرح می شود که این گروه تروریستی، ساخت آمریکا و صهیونیسم و مبتنی بر اندیشه وهابیت تکفیری است و هدفش اجرای توطئه های منطقه ای و بین المللی در زمینه انهدام و تجزیه منطقه است. 
تروریسم دولتی آل سعود که از ابتدای بحران سوریه کوشید با خرج میلیاردها دلار به ویژه از طریق حمایت از گروه های تروریستی مانند "داعش" نظام بشار اسد را سرنگون کند، با پایداری مردم این کشور در این توطئه با شکست مواجه شده است. 

ادعای وزیر خارجه عربستان در خصوص بررسی اعزام نیرو به سوریه در حالی صورت می گیرد که این رژیم در ده ماه گذشته با به کارگیری تمام توان خود و حمایت آمریکا و صهیونیست ها و استخدام جنگجویان مزدور چندملیتی، نتوانسته ارتش و کمیته های مردمی یمن را که از حداقل امکانات بهره دارند، شکست دهد.

پربیننده ترین خبرها