ادامه جنگ روانی غرب درباره پوتین و اسد

ادامه جنگ روانی غرب درباره پوتین و اسد
جمعه 2 بهمن 1394 - 21:16

سخنگوی کرملین، ادعای یک روزنامه آمریکایی درباره "درخواست" رئیس جمهوری روسیه از بشار اسد برای کناره‌گیری از قدرت و پاسخ منفی رئیس‌جمهور سوریه را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، دیمیتری بیسکوف سخنگوی رئیس جمهور روسیه هرگونه خبر منتشر شده درباره درخواست مسکو از بشار اسد برای کناره‌گیری از قدرت را نادرست و کذب نامید.
به نوشته خبرگزاری تاس، بیسکوف روز جمعه، در پاسخ به سؤال یک خبرنگار روس مبنی بر اینکه آیا پوتین از اسد خواسته قدرت را ترک کند، این خبر را به کلی تکذیب کرد.
روزنامه آمریکایی فایننشال‌تایمز در موج جدید فضاسازی رسانه‌ای علیه سوریه و روسیه، در گزارشی مدعی شده بود که ژنرال ایگور سرگون، فرمانده سازمان اطلاعات ارتش روسیه، چند هفته قبل از مرگش در سوم ژانویه برای مأموریتی حساس عازم دمشق شده بود.
به ادعای فایننشال‌تایمز، این ژنرال روس حامل پیامی از جانب ولادیمیر پوتین برای بشار اسد بود: "کرملین، قدرتمندترین حاملی بین‌المللی رئیس‌جمهور سوریه، اعتقاد دارد که زمان کنار رفتن وی فرا رسیده است."
فاییننشال سپس با اشاره به اینکه "اسد این درخواست را با عصبانیت رد کرد"، مدعی شد که مقامات ارشد سازمان‌های غربی این اطلاعات را در اختیار آنها قرار داده‌اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها