گزارش خبرنگار العالم از داخل ناو روسی در سواحل سوریه + ویدیو

شنبه 3 بهمن 1394 - 08:53

ارتش سوریه با پشتیبانی ناوها و جنگنده های روسی همچنان در حال پیشروی و کسب دستاوردهای جدید در حومه لاذقیه است.

خبرنگار شبکه العالم روز شنبه گزارش داد، نیروهای ارتش سوریه با پشتیبانی متحدانش روستاهای الریحانیه ، آره ، الغنیمه ، جبل السوده و جبل الکالوکس را در حومه شمالی شهر لاذقیه آزاد کردند، و صدها تروریست جبهه النصره را کشتند و یا زخمی کردند و همچنان به سوی شهر ربیعه پیشروی می کنند.

نیروهای سوری در نبرد با گروه های تروریستی در حومه لاذقیه از پشتیبانی جنگنده ها و کشتی های روسی شناور در دریای مدیترانهبرخوردار هستند .
گروه های تروریستی در درگیری با ارتش سوریه از سلاح های سبک ، تیربارهای سنگین و خمپاره استفاده کردند و صدها نفر از نیروهای این گروه ها در درگیری های حومه شمالی لاذقیه کشته و یا زخمی شدند.
نیروی دریایی روسیه نیز در درگیری های حومه شمالی لاذقیه در غرب سوریه مشارکت کرد .
دریادار " استانیسلاو واریک" یکی از فرماندهان ناوگان روسی شناور در دریای مدیترانه دیروز جمعه در مصاحبه با خبرنگاران از جمله گزارشگر شبکه خبری العالم در سوریه گفت: نیروهای دریایی روسیه آماده مشارکت در عملیات مبارزه با تروریسم است .
واریک که فرمانده کشتی جنگی "کولاکوو " است ، در مصاحبه مطبوعاتی خود در عرشه این کشتی گفت : کشتی های جنگی روسیه که در نزدیکی سواحل سوریه شناور هستند ، برای اجرای عملیات نظامی از آمادگی کامل برخوردار هستند .
کشتی های روسی شناور در دریای مدیترانه ، جنگنده های روسی مستقر در پایگاه حمیمیم و مشارکت نیروهای متحدان ارتش سوریه در عملیات زمینی ، پشتیبانی بزرگی در مبارزه با تروریسم محسوب می شود . 
ایگور کناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه نیز اعلام کرد : جنگنده های روسیه همچنان از پایگاه هوایی حمیمیم برای بمباران مواضع تروریست ها به پرواز درمی آیند و تلفات و خسارات سنگینی به آنها وارد می کنند.

 

 

 

 

 

 

پربیننده ترین خبرها