چرا سخنان شیخ سلمان را نباید کسی بشنود؟

چرا سخنان شیخ سلمان را نباید کسی بشنود؟
شنبه 3 بهمن 1394 - 13:58

دبیرکل جمعیت وفاق بحرین بعد از بازداشت و محکوم شدن به 4 سال زندان اینک تحت محاصره کامل حکومت بحرین قرار گرفته و حتی اجازه حرف زدن و ملاقات با خانواده اش را به او نمی دهند.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از "مرأة البحرین" شیخ علی سلمان به علت سخنرانی که اواخر دسامبر 2014 ابراز داشت، مورد غضب حکومت حمد بن عیسی آل خلیفه شاه بحرین قرار گرفت، و بازداشت شد. این عالم بحرینی زندانی اینک به دلیل پست هایی که روز پنجشنبه گذشته در صفحه تویتر خود گذاشت از تماس و دیدار با خانواده اش نیز منع شده است.
پست های تویتری دبیرکل جمعیت وفاق بحرین به مناسبت سالروز تولد مارتین لوتر کینگ، رهبر جنبش حقوق مدنی آمریکایی‎های آفریقایی‎تبار بود.
شیخ سلمان می گوید: "باید جنبش 14 فوریه 2011 را ادامه دهیم چون در صورتی که الان دست از مبارزه برداریم کشورمان تا صد سال دیگر در زندان تبعیض قبیله ای و مذهبی و طایفه ای باقی خواهد ماند، و فرزندان و نوادگان ما از ظلمی که سالها با آن زندگی کرده ایم رنج خواهند برد".

وی دراین  پست ها افزود: "ما باید به مبارزه خود با عشق و به شیوه مسالمت جویی ادامه دهیم تا به آزادی برسیم. باید حتی به دشمنان سیاسی خود محبت کنیم و دست هایمان پاک بماند و این همان کاری است که بیشتر ملت ما تا کنون انجام داده اند."

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها