تحقق برجام و آمادگی صهیونیست‌ها برای روزهای دشوار

تحقق برجام و آمادگی صهیونیست‌ها برای روزهای دشوار
چهارشنبه 7 بهمن 1394 - 21:37

رژیم صهیونیستی لغو برنامه تحريم‌های غرب عليه ايران را تحول خطیری دانست که چالش‌های این رژیم را در برابر ایران افزایش می‌دهد و صهیونیست‌ها در شرایط جدید، جز آمادگی برای روزهای دشوارتر، راهکاری پیش رو ندارند.

به گزارش پایگاه خبری العالم، گزارشگر شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: گابی ایزنکوت رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل در کنفراس سالانه مرکز مطالعات امنیت ملی، در سخنان خود توافق هسته ای ایران با غرب و تبعات آن را بررسی کرد.
تلویزیون رژیم صهیونیستی اظهارات گابی ایزنکوت را در این باره پخش کرد. ایزنکوت اظهار داشت: توافق هسته ای ایران با غرب تحول بزرگی است و خطرات تهدید کننده بزرگی برای اسرائیل به دنبال دارد و ما ابعاد این تحول راهبردی را زیر نظر داریم و با آینده نگری، نیرو و اقتدار ارتش اسرائیل را بر اساس این تحول بازسازی می کنیم تا خود را برای شرایط جدید آماده کنیم.
تلویزیون رژیم صهیونیستی در همین حال تصاویری از جدیدترین نسل دستگاه سانتریفیوژ بومی ایران ای ار 8 را پخش کرد.
گزارشگر صهیونیست گفت: سرعت این دستگاه سانتری فیوژ ساخت ایران 20 برابر دستگاه سانتری فیوژ معمولی است که ایران آن را برای روز مبادا و برای کاربرد در آینده ساخته است.
تلویزیون رژیم اشغالگر، اظهارات مدیر نیروگاه هسته ای اراک را در این باره پخش کرد. وی گفت: اگر از ما خواسته شود قلب رآکتور اراک را دوباره جاسازی کنیم، در کمتر از دو سال می توانیم آن را مجددا بسازیم و جایگزین کنیم.
تلویزیون رژیم صهیونیستی اظهارات رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در خصوص حزب الله را هم پخش کرد. آیزنکوت تاکید کرد که حزب الله بزرگترین خطر برای اسرائیل است و این سازمان از سوی ایران پیشیبانی و هدایت و رهبری می شودو
 

پربیننده ترین خبرها