تظاهرات "جمعه اراده" فردا در بحرین برگزار می شود

تظاهرات
پنج‌شنبه 8 بهمن 1394 - 10:10

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرين از همه مردم و اقشار مختلف این کشور خواست در تظاهرات "جمعه اراده در فوریه" که قرار است فردا برگزار شود، شرکت کنند.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه فراخوان برگزاری این تظاهرات را با هدف آمادگی برای بزرگداشت پنجمین سالروز پیروزی انقلاب 14 فوریه سال 2011 و ادامه فعالیت های انقلابی و تظاهرات اعتراضی مسالمت آمیز در خصوص "نافرمانی مدنی برای اعتراض به شهادت و اعدام آیت الله شیخ نمر باقر النمر" روحانی برجسته عربستانی اعلام کرده است. 

در همین خصوص گروههای انقلابی مخالف شامل "ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه، جریان وفای اسلامی، جنبش احرار البحرین، جنبش خلاص، جریان العمل الاسلامی و جنبش حق" از مردم بحرین خواستند منتظر فراخوان های دیگر برای مشارکت در اقدامات مختلف در زمینه نافرمانی مدنی "دراعتراض به اعدام شیخ النمر" باشند.

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه خاطرنشان کرد که این فعالیتهای اعتراضی برای بزرگداشت شهید آیت الله نمر باقر النمر، حمایت از انقلاب بحرین و بیان مخالفت با اشغالگری سعودی و نیروهای موسوم به "سپر جزیره" در بحرین برگزار می شود.

پربیننده ترین خبرها