یورش گسترده به کرانه باختری برای مقابله با انتفاضه

یورش گسترده به کرانه باختری برای مقابله با انتفاضه
جمعه 9 بهمن 1394 - 15:09

نظامیان رژیم صهیونیستی با به راه انداختن موج یورش و بازداشت فلسطینیان در مناطق اشغالی کرانه باختری هفت شهروند فلسطینی را بازداشت کردند.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای صهیونیستی به ساختمان های دانشگاه القدس در منطقه اشغالی ابودیس شهر بیت المقدس یورش برده و دروازه های دانشکده های شریعت، مهندسی، پزشکی و حقوق را منفجر کردند و وسایل موجود در این دانشکده ها را برهم زده و خسارت های گسترده ای به بار آوردند.
مرکز اطلاع رسانی فلسطین با اعلام این خبر افزود: در محوطه اطراف دانشگاه میان ده ها تن از جوانان فلسطین و نیروهای اشغالگر درگیری هایی روی داد و طی آن نظامیان اسراییلی به سوی جوانان فلسطینی تیراندازی کردند. هنوز در خصوص شمار مجروحان احتمالی این درگیری ها گزارشی منتتشر نشده است.
نظامیان صهیونیستی در این حمله در سطح گسترده به تیراندازی و استفاده از گازهای اشک آور و سمی مبادرت کردند و با استقرار در محله های البیادر و دبه العطاری به منزل خانواده الجمال یورش بردند و از او خواستند تا خود را به اداره اطلاعات صهیونیست ها در اردوگاه سالم معرفی کند.
از سوی دیگر نیروهای اشغالگر سپیده دم امروز به شهرک قباطیه در جنوب جنین یورش بردند و جوان فلسطینی به نام علی یوسف محمد ناصر کمیل را پس از تفتیش منزل وی و برهم زدن اثاثیه های آن بازداشت کردند.
در همین حال نیروهای اشغالگر یک جوان فلسطینی دیگر به نام سراج العاصی را در اردوگاه الدهیشه در شهر بیت لحم پس از یورش به منزلش بازداشت کردند. هنگام یورش نظامیان صهیونیست به این اردوگاه درگیری هایی روی داد.
نیروهای اشغالگر همچنین سپیده دم با چند خودرو نظامی به روستای کفرعین در شمال استان رام الله و البیره یورش بردند و در اقدامی تحریک آمیز در تعدادی از خیابانها و محله ها به گشت زنی پرداختند اما گزارشی در مورد بازداشت افراد منتشر نشده است.

پربیننده ترین خبرها