ادامه عملیات ارتش سوریه در چهار استان

ادامه عملیات ارتش سوریه در چهار استان
جمعه 9 بهمن 1394 - 18:42

ارتش سوریه در ادامه عملیات برضد تروریست‌ها در چهار استان این کشور، تلفات و خساراتی را به گروه‌های مسلح تروریست وارد کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نیروی هوایی ارتش سوریه در مناطق الرستن، ام شرشوح، عزالدین، الغنطو، تلبیسه، الغجر و تیرمعله در حومه شمالی شهر حمص 5 موضع و چند خودروی جبهه النصره را منهدم کرد.
تعدادی از مواضع و خودروهای مجهز به تیربار داعش نیز در روستای جب‌الصفا و شهر الباب در حومه شمال شرقی شهر حلب منهدم شد.
همچنین مواضع تروریست ها در منطقه حیان و روستای تل مصیبین در حومه شهر حلب نیز گلوله باران شد و گروهی از تروریست ها در منطقه البحوث العلمیه در غرب این شهر کشته شدند و اسلحه و مهمات آنان منهدم شد.
جبهه النصره در منطقه بنی زید شهر حلب نیز مواضع خود را زیر آتش ارتش سوریه از دست داد و دیگر نمی تواند با خمپاره و موشک مناطق مسکونی نزدیک به منطقه بنی زید را گلوله باران و مردم بی دفاع را قتل عام کند.
یکی از مواضع جبهه النصره در شهر کفرتخاریم در شمال غرب شهر ادلب نیز کاملاً تخریب و همه تروریست های موجود در آن کشته شدند. عبدالکریم الشهاب سرکرده گروهک گردان فرقان وابسته به گروه تروریستی احرار الشام در حمله ارتش به کفرتخاریم به هلاکت رسید.
گروه تروریستی جند الاقصی که مرتبط با داعش است نیز موضع خود را در شهر مورک از دست داد و یکی از مواضع گروه تروریستی اتحاد اسلامی اجناد الشام در نزدیکی منطقه الصیاد در حومه شهر حماه هم منهدم شد و تعدادی تروریست در روستاهای سکیک و عطشان در حومه حماه کشته و زخمی شدند. یک خودرو و یک سکوی پرتاب موشک در روستای لحایا منهدم شد و گروهی از تروریست ها در روستای معرکبه در حومه حماه کشته شدند و خودروی مجهز به تیربار آنها منهدم شد.
مواضع تروریست ها در روستای السعن در حومه شرقی حماه نیز منهدم گردید. دو دستگاه خودروی مجهز به تیربارهای سنگین داعش نیز در منطقه سدّ وادی ابیض در حومه شرقی حمص منهدم و چند موضعش در شرق همین شهر منهدم شد.
داعش و جبهه النصره در شرق، جنوب شرق و شمال حمص تعدادی از مواضع و خودروهای خود را در حملات نیروی هوایی ارتش سوریه از دست دادند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها