ماجرای عشق نافرجام بن لادن به خواننده آمریکایی!

ماجرای عشق نافرجام بن لادن به خواننده آمریکایی!
شنبه 10 بهمن 1394 - 21:45

یکی از کنیزان بن لادن اعلام کرده که از نظر سرکرده معدوم القاعده، هوستون زیباترین زنی بوده که تا به حال دیده است و بن لادن در رؤیاهایش خواستار ازدواج با هوستون بوده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "کولا بوف" که مدتی بردۀ جنسی خطرناک ترین تروریست جهان بوده، در کتابی مدعی شده که اسامه بن لادن بسیار عاشق "ویتنی هوستون" بود و رویای ازدواج با او را داشته و حتی درصدد قتل "براون" شوهر هوستون بوده است.
کولا بوف، در کتاب زندگی نامه خود که در سال 2006 منتشر شد، ادعا کرده است که بن لادن به دنبال قتل براون قبل از خواستکاری از هوستون بوده است. بن لادن تصور می کرده که هوستون زیباترین زنی بوده که تا به حال دیده است و حتی عاجزانه خواستار ازدواج با هوستون بوده و تصمیم داشته برای هوستون خانه ای در اطراف خارطوم خریداری کند.
بر اساس این کتاب، بن لادن قبل از اینکه اعلام کند که می خواهد هوستون را به همسری خود در آورَد، ماریجوانا می کشیده است. به گفته وی بن لادن معتقد بود که هوستون حقیقتا مسلمان بوده، اما توسط فرهنگ امریکا شستشوی مغزی شده است!
بوف که سیاه پوست است ادعا می کند که بن لادن او را به دلیل بافتن مویش مورد سرزنش قرار می داده و به او دستور داده بود که خودش را به شکل هوستون در آورد.
بوف در کتاب خود ادعا نموده که در کیف اسامه عکس هایی از هوستون و همچنین نسخه های از مجله ی پلی بوی وجود داشت، اما هیچ کس در غرب این حرف ها را باور نمی کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها