سخن بازیگر عرب با رهبر انقلاب جنجال آفرید

سخن بازیگر عرب با رهبر انقلاب جنجال آفرید
سه شنبه 13 بهمن 1394 - 15:06

اظهار ارادت هنرمند سرشناس سوری و جهان عرب به رهبر معظم انقلاب اسلامی، با واکنش خشم آلود رسانه‌های وابسته به عربستان سعودی همراه شده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سایت شبکه سعودی "العربیه" در واکنش به سخنان "درید لحام" با انتشار مطلبی مدعی شد، "وی چگونه توانست در طول این مدت ما را فریب دهد؟ "
العربیه در ادامه تأکید کرد، شبکه العالم با برجسته سازی خبر اظهار ارادت لحام آن را به همراه را با ویدیویی منتشر کرد و نوشت: "درید لحام درباره آیت الله خامنه‌ای چه گفت؟"
این شبکه سعودی در ادامه مدعی شد که سخنان لحام با اعتراضهای گسترده‌ای همراه شد و این امر به تاریخ هنری او در جهان عرب ضربه زد. این درحالی است با اندکی بررسی مشخص می شود که منتقدان و معترضان سخنان این هنرمند سوری، رسانه‌های سعودی هستند.
روزنامه سعودی "الریاض" در مطلبی به نقل از فردی به نام "علی القحیص" نوشت، درید لحام توانست با هنرش افراد بسیاری را به خود جذب کند، ولی این سخنانش او را شوکه کرد.
این روزنامه سعودی درید لحام را به "طایفه گری و نژادپرستی" متهم کرد مدعی شد که وی از این پس دیگر نمی تواند یک فرد ملی گرا باشد !!

درید لحام سمت راست درصحنه تئاتر


روزنامه سعودی "الشرق الاوسط" چاپ لندن نیز در واکنش به ویدیوی منتشر شده از لحام، ادعا کرد که وی با این کار بخشی از هوادارانش را از دست داد. البته این روزنامه برای مطرح کردن این ادعا سندی ارائه نکرده و اشاره نکرده است که چگونه توانسته چنین اطلاعاتی را از هواداران لحام کسب کند.
روزنامه سعودی "الحیات" هم از "انتقادهای شدید صورت گرفته از لحام" خبر داد.
دُرید لحام و شماری دیگر از هنرمندان سوری اخیرا با شرکت در گردهمایی موسوم به «رفاق على درب الشهادة» (همراهانِ راهِ شهادت) که از سوی تشکل «سوریا المستقبل» و «الفینیق السوری» ترتیب یافته بود؛ ضمن ادای احترام و ارادت و اظهار قدردانی از هدایت ها ورهنمود های رهبر انقلاب؛ احساسات خود را خطاب به ملت و رهبر ایران ابراز کردند.
درید لحام در این مراسم در عباراتی کوتاه و رسا خطاب به رهبر انقلاب اسلامی ایران گفت؛ در روح شما قداست، در چشمتان امید و در دستانتان کارایی موج می زند، و اینگونه است که لبیک گویان کلامتان فراوانند.
درید لحام، با سابقه ترین و از مشهورترین بازیگران جهان عرب است که در طول عمر هنری خود در ده ها فیلم و سریال بازی کرده و برنده چندین جایزه بین المللی شده است.
برای دیدن ویدیوی سخنان این هنرمند سوری کلیک کنید

پربیننده ترین خبرها