پانصد هزار بازدید فیس بوکی برای آمریکای واقعی و آمریکای سینمایی!

پانصد هزار بازدید فیس بوکی برای آمریکای واقعی و آمریکای سینمایی!
سه شنبه 13 بهمن 1394 - 18:49

العالم - یک تصویر در صفحه فیس بوک عربی شبکه خبری العالم که صحنه زانو زدن نظامیان امریکایی در برابر نیروهای ایران در خلیج فارس را نشان می دهد و درکنار آن عکسی از آمریکای خیالی در فیلم های هالیوودی درکمتر از پنج ساعت پانصد هزار بازدید کننده داشت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، تصویر واقعی زانو زدن سربازان ناوگان آمریکا در خلیج فارس در مقابل نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مقایسه آن با تصویری خیالی که سینمای هالیوود در قالب فیلمهایی مانند رمبو برای جهانیان ترسیم می کند ، موجی از استقبال از سوی کاربران اینترنت را به دنبال داشته و دهها پیام در ذیل این تصویر نوشته شده است.

یکی از کاربران فیس بوک تاکید می کند : تمام فیلم های آمریکایی عبارت است از یک قهرمانی که از زیادی عضلات گویی که بدنش متورم شده است و در هرگونه درگیری جان سالم به در می برد؛ این قهرمان با یک هفت تیر با یک ارتش مقابله می کند! و حتما باید یک دختر بلوند احمق نیز در فیلم باشد تا قهرمان آمریکایی او را نجات دهد.

یکی دیگر از کاربران درزیر عکس صفحه فیس بوک عربی العالم با تاکید براینکه ایران سربازان آمریکایی را خوار و ذلیل کرد، نوشت : عربها به دست عربهای خائن از پشت خنجر خوردند... این اعراب مرتجع هستند که کشورهای عربی را به این وضعیت رساندند.

کاربر دیگری به نام " میکار عبدالرئوف" در تحلیل خود از صحنه زانو زدن و تحقیر آمریکایی ها توسط نیروهای ایران درخلیج فارس به داستان تشکیل آمریکا اشاره کرد و افزود : آمریکایی ها در همه چیزخارق العاده هستند. اما در کجا؟ در سینما! تاریخ گواه است هنگامی که شهروندان سفید پوست با مردان سرخپوست (ساکنان اصلی آمریکا) دیدار می کردند، لرزه بر اندامشان می افتاد تا جایی که سرخپوستها را به اشباح  تشبیه می کردند.

" احمد مسعود "  هم نوشت : آمریکا از زمان شکل گیری تاکنون، در هیچ جنگی پیروز نشده است. بلکه یا مانند جنگ جهانی از شرایط بهره برداری می کرد و یا اینکه مانند جنگهای ویتنام، سومالی، افغانستان، لبنان و عراق با شکست مواجه شد. آنها هیچ وقت پیروز نشده اند، بلکه از اوضاع به نفع خود سوء استفاده می کنند.

مجید العوادی یکی از دیگر ازکاربران عرب زبان دراین باره می نویسد: ما آمریکا را بهتر از خودش می شناسیم، هیچ عملیات قهرمانی در تاریخ به ثبت نرسانده، بلکه تاریخش آکنده از خیانت و مکر و حیله است؛ اما فرزندان علی بن ابیطالب شجاعت خود را از رهبر خود الهام می گیرند... به آنها عشق می ورزیم و به آنها احترام می گذاریم؛ به هر شیعی غیوری.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها