صدر: کوتاهی در حمایت از رزمندگان، خیانت است

صدر: کوتاهی در حمایت از رزمندگان، خیانت است
چهارشنبه 14 بهمن 1394 - 21:40

رهبر جریان عراق گفت: افرادی که در حمایت مالی و تسلیحاتی از رزمندگان گردانهای السلام کوتاهی کنند، به دین و میهن خود خیانت کرده‌اند.

به گزارش پایگاه شبکه خبری العالم، مقتدا صدر با صدور بیانیه ای ضمن اعلام این مطلب خواستار ادامه کمک و حمایت از این گردانها شد و به آن دسته از کسانی که به تعبیر وی، روزیِ مجاهدین را به سرقت می برند، هشدار داد.
سومریه نیوز به نقل از بیانیه مزبور نوشت: " من شاهدم که بسیاری از عراقی ها در ارائه کمک های مادی به مجاهدین به ویژه بردارانشان در گردان های السلام که همچنان به جهاد جانانه خود ادامه می دهند، کوتاهی می کنند"
وی افزود: بر همه افراد واجب است تا به مجاهدین گردانهای السلام کمک کنند، زیرا در غیر این صورت به دین خود خیانت کرده اند. این کمک ها باید دنباله دار باشد و هر کس به توان خود کمک کند.
صدر ادامه داد: مردم عراق در هر نماز جمعه باید به جمع آوری کمک برای رزمندگان بپردازند، هر چند بسیاری از شما متاسفانه دیگر در نماز جمعه حضور به هم نمی رسانید. این کمک های نقدی و تسلیحاتی باید به شکل کافی انجام گیرد.
شایان ذکر است مقتدا صدر در خرداد 94، آغاز عملیات جمع آوری کمک های نقدی و مالی به مجاهدین توسط دفتر خود در استان نجف را اعلام کرده بود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها