نخستین واکنش اهالی نبل و الزهراء به شکسته شدن محاصره + ویدیو

پنج‌شنبه 15 بهمن 1394 - 15:09

نبل والزهراء (العالم) – پس از گذشت چند ساعت از شکسته شدن حلقه محاصره دو شهرک نبل و الزهرا واقع در حومه شمالی حلب، خبرنگار العالم وارد این دو منطقه شده و با شماری از ساکنان این دو شهرک که بخاطر این پیروزی بزرگ در حال ابراز شادمانی بودند، به گفت وگو پرداخت .

اهالی این دو شهرک بیش از سه سال در محاصره گروه های تروریست قرار داشتند.

یکی از این اهالی بامداد پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار شبکه العالم اظهار داشت: به نیروهای قهرمان ارتش سوریه درود می فرستیم که به وعده خود وفا کردند و دو شهرک نبل و الزهرا را آزاد کرده و به محاصره آنها پایان دادند.
یکی دیگر از ساکنان اظهار داشت: این پیروزی برای ما مایه افتخار و برای شورای امنیت و حقوق بشر مایه ننگ و خفت و خواری است. ارتش بزرگ سوریه شکست ناپذیر است.
یکی دیگر از شهروندان گفت: ما به سوریه تبریک می گوییم و برای شهدا رحمت و مغفرت و رضوان الهی و برای مجروحان شفای عاجل از خداوند منان خواستاریم.
یک جوان سوری هم تأکید کرد: این پیروزی را به سوریه تبریک می گویم و امیدوارم در آینده نزدیک شاهد شکسته شدن حلقه محاصره الفوعه و الکفریا نیز باشیم.
یکی دیگر از شهروندان گفت: ما از ارتش سوریه و فرماندهانش تشکر می کنیم که این شادی و امنیت و ثبات را به سرزمین ما بازگرداند.
شهروند دیگری خاطرنشان کرد: ما از پایان یافتن محاصره دو شهرک نبل و الزهرا خوشحالیم و امیدواریم ارتش سوریه در تمامی مناطق سوریه به پیروزی دست یابد.
یک شهروند دیگر اظهار داشت: ما به آمدن ارتش سوریه و شکسته شدن حلقه محاصره بسیار افتخار می کنیم . ما روزهای بسیاری سختی را پشت سر گذاشتیم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها