کشته شدن 17 تروریست داعشی در ناحیه البغدادی

کشته شدن 17 تروریست داعشی در ناحیه البغدادی
جمعه 16 بهمن 1394 - 23:12

گردان موشکی و توپخانه لشکر هفتم ارتش عراق با هدف قرار دادن مراکز تجمع گروه تروریستی داعش در ناحیه البغدادی 17 نفر از آنان را از پا در آوردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یک مقام نظامی در استان الانبار عراق روز جمعه با اعلام این خبر خاطرنشان کرد، گردان موشکی و توپخانه لشکر هفتم ارتش عراق در این عملیات مواضع تروریست های داعش را در دو روستای دویلیه و الغراف و جزیره جبه در ناحیه البغدادی واقع در 90 کیلومتری غرب رمادی زیر آتش گرفتند.

از سوی دیگر جبار المعموری فرمانده نیروهای داوطلب مردمی عراق "الحشد الشعبی" از ناکام گذاشتن تهاجم داعش به میدان نفتی علاس در شمال صلاح الدین خبر داد.
علاس یکی از میدان های نفتی بزرگ در شمال صلاح الدین به شمار می رود که گروه تروریستی داعش ماههاست در صدد تصرف آن است اما نیروهای نظامی و داوطلب مردمی عراق هر بار حملات آنان را نام گذاشته است.
این فرمانده نیروهای داوطلب مردمی عراق که خواست نامش فاش نشود، در گفت وگو با سومریه نیوز اظهار داشت: یکی دیگر از گردانهای این لشکر در عملیاتی دیگر یک خودرو بمب گذاری شده که توسط یک فرد انتحاری در روستای البرازیه در شمال شرق ناحیه البغدادی هدایت می شد، قبل رسیدن به مقصد منهدم کرد.
نیروهای نظامی و داوطلب عشایر عراق، ناحیه البغدادی را در کنترل خود دارند و هر از چند گاهی با یورش های تروریست های داعش به این ناحیه مواجه می شوند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها