مسکو: فرار تروریستها به ترکیه به همراه آوارگان حلب

مسکو: فرار تروریستها به ترکیه به همراه آوارگان حلب
پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 - 13:45

سخنگوی وزارت دفاع روسیه فرار ساکنان حلب به سوی مرزهای ترکیه را به دلیل اقدامات گروه های تروریستی دانست و از حضور عناصر مسلح در جمع این آوارگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از روسیا الیوم، "ایگور کناشنکوف" روز پنجشنبه گفت: حملات نیروی هوایی روسیه ارتباطی به فرار جمعی ساکنان حلب ندارد و تروریستها شهروندان را به فرار مجبور می کنند.
وی افزود: ما شاهد فرار گروهی عناصر باندهای مسلح در اطراف حلب هستیم، و تروریستها با ارعاب شهروندان آنان را مجبور می کنند که به سوی مرزهای ترکیه فرار کنند.
کناشنکوف ادامه داد: تروریستها پس از زمین گذاشتن سلاح های خود سعی می کنند خودشان را در میان صفوف آوارگان پنهان کنند، زیرا آنان می دانند که هواپیماهای روسیه و نیروهای سوری هیچگاه شهروندان را هدف قرار نمی دهند.
وی تأکید کرد: همه کانالهای غربی از اواخر هفته گذشته به صورت همزمان در حال پخش تصاویری از این آوارگان هستند و روسیه را به حمله به حلب متهم می کنند.
کناشنکوف افزود: شبکه های آمریکایی و اروپایی همچنین تصاویری را از مناطق آسیب دیده حلب منتشر می کنند که مدتها قبل از آغاز عملیات نظامی در سوریه ویران شده اند، ولی این شبکه ها مدعی می شوند که اینها آثار حملات روسیه است.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه تأکید کرد که این کشور تشکیلاتی گسترده را به هدف جمع آوری اطلاعات در سوریه با همکاری همپیمانان و حتی بعضی از گروه های معارض تشکیل داده است تا اهداف به صورت کاملا دقیق و مستند تعیین شوند، و هیچ حمله ای پس از دریافت اطلاعات دقیق انجام نمی شود.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها