کشته شدن 20 سرباز آل سعود در کمین نیروهای یمن

کشته شدن 20 سرباز آل سعود در کمین نیروهای یمن
پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 - 22:18

العالم - بیست سرباز آل سعود امروز(پنجشنبه) در کمین نیروهای مشترک یمنی در کوه های استراتژیک "الدود" در "جیزان" واقع در جنوب عربستان کشته شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم تارنمای "انصار الله" گزارش کرد، نیروهای یمن در مسیر سه نفربرعربستان کمین و به آنان حمله کردند که به کشته و زخمی شدن سرنشینان آن و فرار بقیه آنان انجامید.

همچنین واحدهای موشکی و توپخانه ای ارتش و کمیته های انقلابی یمن مواضع آل سعود را در اطراف مجتمع دولتی در "الربوعه" در منطقه "عسیر" هدف قرار داده و موضع نظامی "السدیس" در "نجران" را با چند گلوله توپ در هم کوبیدند.

درهمین حال نیروهای مشترک یمن بر پادگان "کوفل" در شهر "مأرب" و چند کوه اطراف آن سیطره یافتند و دست کم 30 مزدور نیز در جریان درگیری با کمیته های انقلابی در منطقه "فرضه نهم" کشته شدند.

براساس این گزارش نیروهای یمن ضمن خنثی سازی حمله مزدوران به پادگان "الخنجر" و منطقه "السعراء" در بخش های "خب" و ""الشعف" در استان "الجوف" تلفات جانی و خسارات زیادی به آنان وارد کردند.

خبرگزاری "مرصد" گزارش کرد، مزدوران آل سعود در تلاشند با پوشش هوایی ائتلاف آل سعود در این منطقه پیشروی کنند.

ارتش و کمیته های مردمی یمن روز سه شنبه نیز در یک کمین در استان الجوف "عزیز بن هضبان" از سرکردگان مزدوران را کشته و "امین العکیمی" از دیگر سرکردگان آنان را زخمی کردند.

206-9

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها