حزب الله: عربستان و همراهانش عبرت نمی‌گیرند

حزب الله: عربستان و همراهانش عبرت نمی‌گیرند
دوشنبه 26 بهمن 1394 - 22:47

العالم ـ رییس شورای اجرایی حزب الله تاکید کرد که منطقه در مقابل واقعیت های جدیدی قرار گرفته و هراس افکنی نه در گذشته و نه امروز و نه در آینده سودی نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سید "هاشم صفی الدین" در مراسم گرامیداشت فرماندهان شهید در منطقه جبشیت طی سخنانی به "شکست بازی عربستان و ترکیه و نیز تمام ابزارهای فتنه انگیزی، اغتشاش آفرینی و ویرانگری که آمریکا برای تامین منافع خود به سوریه گسیل داشته"، اشاره کرد. 

وی افزود: مدیریت عملی این خرابی ها و هرج و مرج ها در سوریه و عراق و تمام منطقه به دست آمریکایی ها بود؛ عربستان و همراهانش نیز از تجارب گذشته عبرت نگرفتند و همچنان عناد می ورزند و طغیان و سرکشی می کنند، اگر براین باورند که با چند صد دلار می توانند جهان را تحت کنترل داشته باشند، سخت در توهم هستند.

رییس شورای اجرایی حزب الله گفت: اگر آنها (سعودی ها) می پندارند که با هراس افکنی و تهدید به افزایش فتنه انگیزی و هرج و مرج خواه در سوریه یا عراق یا لبنان و یا در منطقه ای دیگر می توانند حوادث را به عقب بازگردانند، خیالاتی شده اند؛ دستاوردها و پیروزی های ارتش سوریه و نیروهای مردمی و محور مقاومت در سوریه به عقب بازنخواهد گشت؛ هراس افکنی ها و تهدیدهای آمریکا، عربستان، ترکیه و کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس هرگز سودی نخواهد داشت.  

7 ـ 210 - 201

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها