آمادگی قبایل استان مأرب یمن برای پشتیبانی از ارتش

جمعه 30 بهمن 1394 - 15:41

قبایل استان مأرب یمن آمادگی خود را برای پاکسازی این استان از مزدوران عربستان اعلام کردند .

قبایل مأرب روز جمعه با برگزاری نشستی فوق العاده در صنعا پایتخت یمن از آمادگی خود برای پشتیبانی از ارتش و کمیته های مردمی انقلابی خبر دادند و از مزدوران و متجاوزان خواستند که این استان را ترک کنند.
"احمد عبدالله مجیدیع" استاندار مأرب در حاشیه این نشست به خبرنگار شبکه العالم گفت : مردم با جان و مال خود آماده فداکاری برای کشور و ملت خود هستند .
شیخ "طالب شبرین" یکی از بزرگان قبیله "مراد" نیز اظهار داشت: ما در کنار ارتش و کمیته های مردمی در همه جبهه های جنگ خواهیم ایستاد و از آنها حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد .
حضار نشست صنعا به مزدوران و متجاوزانی که عربستان برای دست یابی به اهداف توسعه طلبانه اش در یمن اجیر کرده است ، هشدار دادند که اگر هرچه زودتر استان مأرب را ترک نکنند ، باید با تلفات و خسارات سنگین از این استان فرار کنند.
شیخ "احمد علی هیسان" یکی از بزرگان قبیله "حریب القرامیش" نیز گفت : خیانتکاران و مزدوران طرفهای متجاوز باید بدانند که سرنوشت ذلت بارشان نزدیک شده است و نیروهای خداجوی یمن عزم خود را برای پایان دادن به درگیری های استان مأرب جزم کرده اند .
شیخ هیسان افزود : احمد العسیری و محمد بن سلمان نمی توانند در استان مأرب کاری از پیش ببرند و ما به شما مزدوران و متجاوزان هشدار می دهیم که هر چه زودتر استان مأرب را ترک کنید زیرا در مقابل ما مردم یمن تاب پایداری ندارید .

214-8

پربیننده ترین خبرها