باب العامود خط مقدم مقابله با صهیونیست‌ها +ویدیو

جمعه 30 بهمن 1394 - 22:25

قدس اشغالی (العالم)- علی رغم اقدامات رژیم صهیونیستی و محاصره شدید بیت المقدس و ساکنان آن، عملیات ضد صهیونیستی و انتفاضۀ ضد نژادپرستی و افراطی گری رژیم صهیونیستی ادامه دارد.

"خضر شاهین" خبرنگار شبکه العالم از قدس اشغالی گزارش داد، دو جوان فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران در رام الله و بیت المقدس شهید شدند. محمد ابوخلف بعد از مجورح کردن دو نظامی صهیونیست در منطقه باب العامود قدس هدف گلوله قرار گرفت و دومین جوان نیز بعد از آن که یک صهیونیست را در شهرک سلواد در رام الله با خودرو زیر گرفت به شهادت رسید.
باب العامود قلب بیت المقدس است که تبدیل به خط مقدم عملیات استشهادی علیه اشغالگران شده است.
محمد ابوخلف 20 ساله در همین محل دو نظامی صهیونیست را با سلاح سرد مجروح کرد که جراحت یکی از آنها متوسط و دیگری وخیم اعلام شده و خودش نیز بلافاصله به ضرب 20 گلوله به شهادت رسید.
"محفوظ ابوترک" شاهد عینی در گفت و گو با شبکه العالم اظهار داشت که باب العامود به غیر از اسم های متعددی که دارد به باب الشهدا معروف شده است.
در سایه سردرگمی رژیم صهیونیستی و شکست امنیتی حاصل از عدم سیطره بر اوضاع و هم زمان با افزایش عملیات قهرمانانه فلسطینی ها، نیروهای امنیتی با تمام توان به مقابله با زنان، مردان و کودکان فلسطینی پرداخته و با تشدید اقدامات علیه نمازگزاران و زائران مسجدالاقصی به حقوق ساکنان قدس تجاوز می کنند.
"حسن دندیس" روزنامه نگار اهل بیت المقدس در گفت و گو با خبرنگار العالم تاکید کرد که اهالی این شهر در روزهای جاری به دلیل مسدود شدن خیابانها توسط نیروهای امنیتی با مشکلات بزرگی روبرو شده اند.
202-8

 

پربیننده ترین خبرها