حمله صهیونیست ها و سگ های پلیس به بیمارستان محل بستری القیق

حمله صهیونیست ها و سگ های پلیس به بیمارستان محل بستری القیق
يکشنبه 2 اسفند 1394 - 10:43

العالم - یگان های ویژه پلیس رژیم صهیونیستی به همراه سگ های پلیسی به بیمارستان عفوله که محمد القیق خبرنگار اسیر فلسطینی به خاطر وخامت حالش در نتیجه اعتصاب غذای 89 روزه در آنجا بستری شده است، حمله کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از مرکز طلاع رسانی فلسطین، "حنان خطیب" وکیل هیات رسیدگی به امور اسرا و آزادگان فلسطین عصر امشب اعلام کرد که گروه زیادی از عناصر یگان ویژه رژیم صهیونیستی به همراه سگ های پلیسی به بیمارستان عفوله حمله کرده اند.

این وکیل فلسطینی خاطر نشان کرد که این حمله ناگهانی نشانگر وضعیت خطرناک "محمد قیق" پس از وخامت ناگهانی حال وی قبل از دو ساعت پیش و افزایش ضربان قلب اوست که باعث نگرانی شدید نسبت به وضعیت وی و احتمال شهادتش شده است.

وکیل هیات رسیدگی به اوضاع اسرا و آزادگان فلسطینی اعلام کرد که نحوه حمله عناصر پلیس صهیونیستی به بیمارستان عفوله پیام های زیادی دارد که شاید مهمترین آنها این است که سرویس های امنیتی رژیم صهیونیستی به خوبی می داند که هر لحظه احتمال شهادت خبرنگار اسیر فلسطینی پس از اعتصاب غذای 89 روزه وجود دارد.

وی افزود این حمله عناصر یگان ویژه پلیس صهیونیستی به بیمارستان عفوله در راستای تدابیر امنیتی شدید اتخاذ شده از سوی آنها در اطراف این بیمارستان از چند روز پیش صورت می گیرد و پلیس و نظامیان ارتش صهیونیستی رفتار وحشانیه ای در قبال افرادی که سعی در اعلام همبستگی با محمد قیق دارند، از خود نشان می دهد و ضمن حمله و ضرب و شتم آنها، هر کسی را که سعی در اعتراض به این وضعیت داشته باشد، بازداشت می کند.

محمد القیق 34 ساله از فعالان اسلام گرا دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته پژوهش های عربی معاصر از دانشگاه "بیرزیت" و رئیس شورای دانشجویان آن دانشگاه درسالهای 2006 و 2007 بوده است.

وی قبل از دستگیری در خانه اش در شهر "رام الله" در روز اواخر سال  2015 خبرنگار شبکه تلویزیونی ماهواره ای "المجد" بود.

9

پربیننده ترین خبرها