ائتلاف انقلاب 14 فوریه:

فریبکاری آمریکا درباره انقلاب بحرین

فریبکاری آمریکا درباره انقلاب بحرین
يکشنبه 2 اسفند 1394 - 20:25

عضو ارشد و از رهبران ائتلاف انقلاب 14 فوریه بحرین گفت: بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا در پنجمین سالروز انقلاب بحرین، صرفا یک ترفند تبلیغاتی فریبکارانه برای سرپوش گذاشتن بر حمایت دولت امریکا از نظام استبدادی حاکم است.

"عصام المنامی" روز یکشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم خاطرنشان کرد، دولت امریکا برخورد کاملا دوگانه ای با حوادث و مسائل منطقه دارد. این کشور در سقوط اخلاقی آشکار، در حالی که در سوریه به زعم خود از گروههای مسلح به بهانه دفاع از دموکراسی خواهی مردم سوریه، حمایت سیاسی و نظامی می کند، در بحرین از نظام استبدادی و سرکوب مردم این کشور حمایت می کند مردمی که با تظاهرات مسالمت آمیز و بدون دست بردن به اسلحه خواستار آزادی، دموکراسی و حقوق قانونی خود هستند.

همکاری آمریکا با حکومت دیکتاتوری بحرین

وی خاطرنشان کرد که امریکا انواع تکنولوژیهای تجسسی را برای تعقیب و بازداشت مخالفان بحرینی در اختیار حکومت داده است.
المنامی افزود: ما هیچگاه موضعگیری جدی از سوی دولت امریکا در قبال آنچه که در بحرین رخ می دهد ندیده ایم. دولت امریکا تا کنون هر چه در بیانیه هایش گفته، در عمل خلاف آن انجام داده است. این کشور در آن واحد هم از دموکراسی و آزادی و دفاع از حقوق بشر دم می زند و هم از جنایات رژیم نژادپرست صهیونیستی ضد مردم فلسطین دفاع می کند و هم به توجیه جنایات آل سعود ضد ملت بحرین و ملت یمن می پردازد.

این عضو ارشد ائتلاف 14 فوریه تصریح کرد که آمریکا از ورای این نوع سیاستهای ضد و نقیض و شعارهای فریبنده فقط به دنبال تأمین منافع خود است و اینجا است که وقاحت و زشتی سیاستهای ضد و نقیض واشنگتن مشخص می شود.

208 ـ 211 ـ 8

پربیننده ترین خبرها