خروج مرکل از نشست بروکسل برای خوردن سیب زمینی + ویدیو

دوشنبه 3 اسفند 1394 - 14:43

به نظر می رسد که غذاهای تدارک دیده شده برای مسؤولان اتحادیه اروپا در بروکسل به اندازه ای نبود که توجه آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان را جلب کند، به صورتیکه وی تصمیم می گیرد خودش به خیابان برود و سیب زمینی پخته معروف این شهر را سفارش دهد.

 

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، حضور 28 نفر از مسؤولان و مقامات دولت ها و کشورهای عضو اتحادیه اروپا، برای آشپزان فعال در ساختمان مقر اتحادیه اروپا چالشی مهم به شمار می رود، و آشپزان تلاش خود را به کار می گیرند تا خوشمزه ترین و بهترین غذا را برای حاضران در این نشست سیاسی فراهم کنند.

اما به نظر می رسد که آنگلا مرکل از این غذاها خسته شده است، به گونه ای که جمعه شب از فرصت استراحت دراین نشست در بروکسل استفاده کرد، و برای خرید سیب زمینی پخته شده به خیابان رفت.

البته مرکل برای تهیه سیب زمینی به یکی از معروف ترین مکان های تهیه این غذا در بروکسل رفت.

یکی از اعضای حاضر در هیئت آلمانی درتوضیح این ماجرا با لحنی همراه با شوخی به روزنامه آلمانی "بیلد" گفت: در طول روز غذای مناسب پیدا نکردیم، بنابراین تصمیم گرفتیم که بیرون برویم و به دنبال غذای خوب بگردیم.

مرکل از ساختمان محل برگزاری نشست خارج شد و پس از ده دقیقه پیاده روی به وعده غذایی سیب زمینی مطلوب خود دست یافت.

رهگذران با این سیاستمدار آلمانی گپ زدند و با او عکس گرفتند، که به سرعت در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

به نظر می رسد که تنها میل به سیب زمینی پخته، انگیزه مرکل برای رفتن به خیابان نبوده است، چرا که در این نشست، بحث های داغی از سیاست پناهندگی گرفته تا مذاکرات درباره ماندن انگلیس در اتحادیه اروپا مطرح شد.

از خوش شانسی مرکل، اغذیه فروشی که مرکل تصمیم به خرید سیب زمینی از آن جا گرفته بود، ایام آخر هفته تا ساعت دو صبح باز است، و همین باعث شد که مرکل بتواند از آن جا خرید کند و با خوردن غذا، برای ادامه مذاکرات دشوار سیاسی جانی تازه بگیرد.

نوار ویدئویی که در اینترنت پخش شده است، مرکل را در حال خوردن سیب زمینی پخته نشان می دهد ، درحالیکه محافظان وی به شدت در فکر تامین امنیت او بودند.

215-8

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها