صهیونیست ها از قدرت سایبری ایران می گویند

صهیونیست ها از قدرت سایبری ایران می گویند
دوشنبه 3 اسفند 1394 - 17:02

العالم - توانایی ایران در فضای سایبری موجب وحشت رژیم صهیونیستی از امکان نفوذ ایرانی ها به شبکه های مختلف آنان شده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم آنگونه که منابع صهیونیستی مدعی شده اند، تاکنون چندین نفوذ به شبکه های مختلف رایانه ای آن رژیم توسط هکرهای ایرانی انجام شده و ضعف آن رژیم دربرابر کارشناسان ایرانی را اثبات کرده است.

صهیونیست ها که خود را در جنگ سایبری برتر از دیگران می دانند، اینبار اعتراف کرده اند که سیستمهای یارانه مقام های عالی رتبه نهادهای امنیتی و نظامی و شخصیتهای سیاسی آنان توسط هکرهایی از ایران هک شده است.

"الون بن دیوید" تحلیلگر مسائل راهبردی و  نظامی شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: ایران در سالهای اخیر به اقتدار خود در زمینه سایبری می بالد. طی سال گذشته آن کشور رایانه های صدها اسرائیلی از جمله مقام های نظامی را هک کرد و یکی از روسای سابق ستاد ارتش از قربانیان هکرهای ایرانی بود.

"رون دافیدسون" مسؤول بخش اطلاعات امنیتی و پژوهش شرکت چک پوینت رژیم صهیونیستی در این باره بیان کرد: طبق آخرین بررسی ها رایانه های شماری از خبرنگاران و دانشمندان فیزیک هسته ای اسرائیل توسط یک هکر ایرانی مورد حمله قرار گرفته است.

گزارشگر صهیونیست مدعی شد: هکر ایرانی اطلاعات بسیاری از جمله اسناد و مدارک و تصاویر و... را از کامپیوترهای قربانیان جمع آوری کرد. حجم خسارتهای اسرائیل در این حمله هکر ایرانی مشخص نشده است اما صهیونیست ها مدعی هستند که این هک توسط فردی به نام یاسر بلاغی انجام شده است. تحقیقات نشان داد وی برای طرف دیگری کار می کند و این اطلاعات را برای آن طرف جمع آوری کرده است. برخی از هکرها اعتراف کرده اند که از سوی سپاه به این کار گماشته شدند.

گزارشگر شبکه تلویزیونی اسرائیل گفت: طی چند ماه گذشته هکرهای ایرانی به محض اینکه فهمیدند اسرائیل از حضور آنها مطلع شده، فورا فعالیت خود را متوقف کردند در عین حال اطلاعات محرمانه  و شخصی بسیاری از دهها اسرائیلی جمع آوری کردند.

111-9

پربیننده ترین خبرها