رزمایش نیروی دریایی رژیم صهیونیستی در مدیترانه

رزمایش نیروی دریایی رژیم صهیونیستی در مدیترانه
دوشنبه 3 اسفند 1394 - 17:41

العالم - نیروی دریایی رژیم صهیونیستی رزمایش گسترده ای با سناریو مقابله با حمله حزب الله به سکوهای گازی اسرائیل در آبهای مدیترانه برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: نیروی دریایی اسرائیل موشک جدید ناوشکن خود را در گستره آبهای مدیترانه آزمایش کرد.
بر اساس این گزارش، این رزمایش در راستای تحولاتی که در بخش شرقی دریایی مدیترانه رخ می دهد، انجام گرفت؛ آبهای حوزه  شرقی دریایی مدیترانه این روزها شاهد تردد ناوهای چینی و ایرانی و فرانسوی و روسی است.
"ناوگان دریایی اسرائیل در این رزمایش 100 مایل را در دریای مدیترانه پشت سر گذاشت و از حریم آبی اسرائیل خارج شد."
این گزارش می اافزاید: حمایت از چاهها و سکوهای گازی اسرائیل در مدیترانه از برنامه های این رزمایش آبی بود؛ ارتش اسراییل (رژیم صهیونیستی) همچنین سامانه گنبد آهنین دریایی را در حمایت ازاین سکوهای گازی آزمایش کرد.
بنا براین گزارش، موشک دشمن فرضی از ساحل سکوهای گازی را هدف حمله قرار داد و سامانه ضد موشکی دریایی اسراییل که در کشتی های جنگی جاسازی شده این موشک را رهگیری و منهدم کرد.
"سامانه گنبد آهنین دریایی، سلاح بازدارنده اسرائیل در قبال قدرت تسلیحاتی حزب الله و طرح های آن برای هدف قراردادن توان راهبردی اسرائیل است."
بنا براین گزارش، در این رزمایش زیردریایی ها و جنگ افزارهای پیشرفته سری اسراییل که اخیرا ارتقا یافته برای رویارویی با دشمن فرضی آزمایش شدند.

111-213-9

پربیننده ترین خبرها