بیداری دیرهنگام برخی از فریب خوردگان در سوریه

بیداری دیرهنگام برخی از فریب خوردگان در سوریه
دوشنبه 3 اسفند 1394 - 22:01

العالم - برخی از افرادی که در سوریه فریب گروهک های تروریستی را خورده اند، با گذشت بیش از 5 سال از بحران این کشور و خیلی دیرهنگام از خواب غفلت بیدار شدند.

به گزارش پایگاه شبکه خبری شبکه العالم، "عبدالمعین زریق"  نویسنده سوری در سایت الاخبار نوشت: این فریب خوردگان دریافته اند که ابزار دست دشمنان تاریخی کشورشان بوده اند؛ اظهارات آنها پرده از جنایات آمریکا و برخی کشورهای منطقه برداشت؛ به عنوان مثال یکی از آنها می گوید که "آمریکا و همپیمانانش به ما خیانت کردند." 

این نویسنده سوری افزود: فریب خوردگان دیروز(تروریست ها)، متوجه شدند همه کسانی که در پشت درهای بسته در خارج و یا داخل سوریه از سوی کشورهای به اصطلاح دوست و برادر پول دریافت کردند، هدف شان ایجاد دشمنی و جنگ در میان سوری ها بود.
به اعتقاد زریق، فریب خوردگان پس از چند سال تازه فهمیده اند که چگونه توسط کسانی گمراه شده اند که در هتل های پنج ستاره در خارج از سوریه ساکن بودند و توسط شبکه های ماهواره ای مشکوک کشورهای نفت خیز عربی و به اصطلاح خودشان به مخالفان نظام سوریه درس انقلاب و میهن پرستی و دمکراسی دادند.

"آنان پی بردند، همه کسانی که می خواستند پای نیروهای ناتو را به سوریه بکشانند و خواستار انجام حملات هوایی علیه سرزمین شام بودند، در واقع می خواستند سوریه را متلاشی کرده و آن را تجزیه کنند. همه کسانی که همچنان در سوریه در غفلت بسر می برند و بیراهه می روند باید از خواب بیدار شده و علیه باراک اوباما رییس جمهور آمریکا اعلام شکایت کنند تا بتوانند غرامت دهها هزار قربانی و خانه ها و تاسیسات زیربنایی ویران شده و میلیونها آواره و بی پناه و تمامی رنج ها و محرومیت های ملت سوریه را دریافت کنند." البته این شکایت باید سران برخی از کشورهای منطقه که عملکردی مشابه اوباما داشتند را نیز در بربگیرد.

زریق می افزاید: مخالفان حکومت سوریه فریب دروغ بزرگ به اصطلاح حامیان خود را خوردند، حامیانی که از آنها به عنوان برگ برنده برای رسیدن به اهداف شوم شان سود جستند و برای آنها آینده ای مبتنی بر اوهام و خواب و خیال ساختند. "فریب خوردگان باید هم اکنون علیه اوباما و برخی از سران منطقه که فریب شان دادند، اقامه دعوا کنند و تلاش نمایند شکایت برایشان سودمند باشد و متوجه این اصل قانونی مشهور باشند که " قانون از افراد غفلت زده حمایت نمی کند."

یادآور می شود در 2 سال گذشته  بیش از 10 هزار تروریست فقط در استان حمص در شمال دمشق و همچنین بیش از شش هزار تروریست دیگر در حومه دمشق سلاح خود را بر زمین گذاشته و خود را تسلیم نیروهای سوری کرده اند.

روند تسلیم تروریست ها به عناصر گروهک داعش نیز سرایت کرده به نحوی که یک گروه 50 نفره داعش پس از کشته شدن سرکرده شان در آبانماه امسال خود را تسلیم نیروهای سوری کردند.  با آغاز حملات هوایی بمب افکن های روسی علیه مواضع تروریست ها در سوریه از تاریخ هشتم مهرماه سال جاری و آغاز حملات زمینی ارتش و نیروهای مردمی سوریه و دیگر متحدان این کشور، روند تسلیم شدن تروریست ها در سوریه نیز افزایش یافته است.

209-201-9

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها