اردوگاه فلسطینی‌ها در زینبیه، گذرگاه تروریست‌ها نمی‌شود +فیلم

چهارشنبه 5 اسفند 1394 - 20:36

خبرنگار العالم در سوریه با اشاره به تشییع پیکر چند تن از شهدای انفجار تروریستی اخیر منطقه زینبیه (س) در حومه دمشق، گفت: این انفجار که در ورودی اردوگاه فلسطینی ها در سوریه به وقوع پیوست، موضع فلسطینی‌ها در مقابله با تکفیری‌ها را تغییر نخواهد داد.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار العالم در دمشق، پیکر شماری از شهدای انفجار تروریستی منطقه زینبیه (س) تشییع و مراسم عزاداری برای آنها در اردوگاه آوارگان فلسطینی سیده زینب برگزار گردید.

وی با اشاره به این که تروریست ها در این انفجار، موضع فلسطینی ها را در حمایت از سوریه و مقاومت در برابر تکفیری ها هدف قرار دادند، تاکید کرد موضع فلسطینی ها با این جنایات تغییر نمی کند.

برخی  از اهالی فلسطینی اردوگاه سیده زینب در سوریه نیز در گفت وگو با خبرنگار العالم تاکید کردند که موضع فلسطینی ها در حمایت از سوریه و مقاومت در مقابله با تکفیری ها هرگز تغییر نخواهد کرد.
یکی از نزدیکان شهدای این جنایت تروریستی به شبکه العالم گفت: خون فلسطینی ها و سوری ها در این ارودگاه درهم آمیخته و تفاوتی میان آنها وجود ندارد و اکثر شهدای این انفجار فلسطینی بودند.

عبدالکریم الشرقی رئیس جمعیت دوستی فلسطین و ایران روز چهارشنبه به  شبکه العالم گفت: اهالی اردوگاه سیده زینب، موضع شفافی در قبال تکفیری ها دارند و به هیچ وجه این اردوگاه به گذرگاه گروه های تروریستی به سوی مقام زینب (س) تبدیل نخواهد شد.

"دارین فضل" خبرنگار العالم افزود: پیکر شماری از شهدای انفجار اخیر امروز تشییع شد و به همین مناسبت مراسمی با حضور چندتن از رهبران فلسطینی برگزار گردید.

یکی دیگر از بستگان فلسطینی این شهدا و عضو مقاومت فلسطین، به خبرنگار العالم گفت: پسر و همسرم به خواست خداوند شهید و فدای سوریه شدند و از اینجا به تروریست ها پیغام می دهم که اگر مرد هستند رودررو با ما بجنگند؛ غیر نظامیان چه گناهی کرده اند؟ ما نظامی هستیم، پس با ما بجنگند.

‏"ام حمزه" از دیگر اهالی اردوگاه سیده زینب(س)، که شماری از نزدیکان خود را در انفجار اخیر از دست داده است، در گفت وگو با خبرنگار العالم گفت: به شهادت فرزندم در راه آزادی این اردوگاه افتخار می کنم.

وی افزود: ما به حمزه و امثال او می بالیم زیرا آنها از خاک و ناموس خود دفاع کردند و در مقابله با تکفیری ها، با ارتش سوریه شریک شدند. پس به آنها افتخار می کنیم.

7- 213

پربیننده ترین خبرها