50 متجاوز سعودی در انفجار قاهر یمنی کشته شدند

50 متجاوز سعودی در انفجار قاهر یمنی کشته شدند
چهارشنبه 5 اسفند 1394 - 22:35

العالم ـ بر اثر اصابت یک فروند موشک قاهر-1 به منطقه بیرالمرازیق در استان الجوف، 50 نفر از تفنگداران متجاوز از جمله برخی سرکردگان نظامی آنها کشته؛ و شمار زیادی زخمی شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یک منبع نظامی یمنی در گفتگو با شبکه المسیره تاکید کرد که بر اثر انفجار موشک قاهر-1 در مقر نیروهای متجاوز ائتلاف سعودی در منطقه بیرالمرازیق در استان الجوف، بامداد امروز چهارشنبه، 50 نفر از مزدوران از جمله برخی سرکردگان نظامی آنها کشته و شمار زیادی زخمی شدند.

ستاد اطلاع رسانی جنگ یمن صحنه هایی از عملیات شلیک موشک یمنی به محل تجمع متجاوزان و تجهیزات آنها در منطقه بیرالمرازیق را منتشر کرد؛ حمله ای که پس از رصد دقیق تحرکات این عناصر صورت گرفت و مشخص شد که مزدوران سعودی پس از حضور در درگیری های استان الجوف، از "بیر المرازیق" به عنوان محل تجمع خود استفاده می کنند.

ستاد اطلاع رسانی جنگ همچنین صحنه های از تخریب زره پوش سعودی از نوع برادلی در روز گذشته در پایگاه الفریضه در جیزان را نیز منتشر کرد.

این صحنه ها لحظه تخریب این زره پوش پس از انفجار بمبی که در جاده میان پایگاه نظامی الفریضه و پایگاه نزدیک به آن کار گذاشته شده بود، نشان داد. انفجار این بمب به زخمی شدن سرنشینان زره پوش منجر شد. خودروی نظامی دیگری که قرار بود برای امدادرسانی به مجروحان نزدیک شود، از ترس دچار شدن به همان سرنوشت، به سرعت عقب نشینی کرد.

ستاد اطلاع رسانی جنگ همچنین عملیات انفجار یک خودروی سعودی در منطقه حامضه در جیزان را نیز مستندسازی کرد. عملیات منفجر کردن این خودرو پس از کنترل آن در درگیریهای قبلی درمنطقه حامضه نزدیک الخوبه صورت گرفت.

 

7- 210

پربیننده ترین خبرها