داعش رفت و آمد در موصل را محدود کرد

داعش رفت و آمد در موصل را محدود کرد
پنج‌شنبه 6 اسفند 1394 - 11:28

ستاد رسانه جنگ عراق از آغاز "قیام مردمی" علیه گروه تروریستی داعش در شهر موصل و اعلام مقررات منع آمد و شد در این شهر در شمال عراق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در بیانیه این ستاد آمده است: گروه داعش بعد از درگیری با اهالی، در سه منطقه در بخش چپ شهر موصل مقررات منع رفت و آمد برقرار کرد.
سومریه نیوز خاطرنشان کرد، درگیری و برخورد دیروز (چهارشنبه) بین شهروندان و به اصطلاح پلیس اسلامی داعش در شهر موصل روی داد. درگیری از آنجا آغاز شد که این شهروندان می خواستند از بخش چپ شهر به خاطر هراس خود از رفتارهای تروریست ها خارج شوند، اما عناصر داعش از خروج آنها جلوگیری کردند، و این امر باعث تنش و درگیری فیزکی و پرتاب سنگ به سمت عناصر این گروه شد.
این ستاد تصریح کرد: عناصر داعش نیز شهروندان را تحت تعقیب قرار داده و شماری از آنها را بازداشت و مورد ضرب و شتم قرار دادند و این وضعیت باعث خشم این شهروندان و قیام مردمی در سه منطقه در سمت چپ شهر موصل شد و این درگیری ها تا این لحظه ادامه دارد.
براساس اعلام این ستاد، عناصر داعش دچار ترس و وحشت شده و مقررات منع رفت و آمد را در بخش چپ شهر برقرار و شهر موصل را محاصره کرده اند.

6-8

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها