گروه‌های فلسطینی درباره کمکهای تازۀ ایران چه می‌گویند؟

پنج‌شنبه 6 اسفند 1394 - 16:58

بیروت(العالم) – سفارت ایران در بیروت برنامه هایش برای حمایت از انتفاضه مردم فلسطین را اعلام کرد.

خبرنگار شبکه العالم از بیروت گزارش داد، این برنامه ها با حضور تمام گروه های فلسطینی اعلام شد؛ گروه های فلسطینی با تمجید از این اقدام، آن را نشانه صداقت ایران در حمایت از ملت فلسطین دانستند. 
"محمد فتحعلی" سفیر ایران در بیروت گفت: این تصمیم شامل کمک مالی به هر یک از خانواده های شهدای انتفاضه قدس به مبلغ 7 هزار دلار و 30 هزار دلار برای هر خانواده ای است که خانه اش به خاطر شرکت در انتفاضه ضد صهیونیستی  ویران شده است.
فلسطینیان اهمیت کمک های تهران را درک نموده و از تاریخ طولانی حمایت های بی حد و مرز ایران سخن می گویند.
"طلال ناجی" معاون دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین – فرماندهی کل به خبرنگار شبکه "العالم" گفت: دولتهای عربی با رژیم صهیونیستی ارتباط برقرار می کنند، اما برادران عزیزمان در ایران در کنار شهدا، خانواده های آنان و قهرمانان انتفاضه ایستاده اند. 
"ابو جهاد الرفاعی" نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان گفت: موضع ایران نشانه تاکید جمهوری اسلامی ایران بر این مساله است که موضوع فلسطین، مساله اول مسلمانان و اعراب است، باید اینگونه بماند و از حمایت تمام مسلمانان و اعراب برای ادامه مقاومت و انتفاضه فلسطین برخوردار باشد.    
"مروان عبد العال" عضو دفتر سیاسی جبهه خلق گفت، با این اقدام به این نسل فلسطین که وارد نبرد شده می گوییم که تنها نیست و طرفی نیز هست که در حمایت از مساله فلسطین تا آزادی این سرزمین صادق می باشد.  
206-8
 

پربیننده ترین خبرها