مشاور اسد: مخالفان سوریه، بویی از دموکراسی نبرده‌اند

مشاور اسد: مخالفان سوریه، بویی از دموکراسی نبرده‌اند
جمعه 7 اسفند 1394 - 13:11

مشاور سیاسی و رسانه‌ای رییس جمهور سوریه تاکید کرد که روسیه، دوست و شریک دمشق در نبرد با تروریسم است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، بثینه شعبان که در مسکو به سر می برد، در دیدار با خبرنگاران و فعالان رسانه ای روسیه گفت: روسیه همچون کشورهای غربی یک کشور استعمارگر نیست، بلکه شریک ما در مبارزه با تروریسم است.

مشاور بشار اسد افزود: کشورهای منطقه که به فرمان غرب، مخالفان سوری را گرد هم آورده اند، خودشان معنای دموکراسی و آزادی را نمی دانند.

عربستان بویی از دموکراسی نبرده است
شعبان افزود: کشورهای منطقه ای مورد اعتماد غرب که حامی گروه های تروریستی در سوریه هستند، از دموکراسی و آزادی بویی نبرده اند. آیا کشوری مانند عربستان را می توان الگوی دموکراسی و آزادی در جهان دانست؟
وی تصریح کرد، بشار اسد رییس جمهور و سران سوریه بر پایان دادن به خونریزی در سوریه و بازگشت امنیت و ثبات و حفظ تمامیت ارضی و یکپارچگی ملت و کشور تاکید دارند. موافقت رهبران سوریه با تمامی راه حل های پیشنهاد شده و همچنین توافق آمریکا و روسیه درخصوص برقراری آتش بس بهترین شاهد مثال در این رابطه است.

رسانه های گروهی غرب واقعیت را وارونه جلوه می دهند
بثینه شعبان از خطر دروغ پراکنی رسانه های گروهی غرب و نقش ویرانگر این رسانه ها در وارونه جلوه دادن واقعیت ها و نقش تاثیرگذار ارتش سوریه و نیروی هوایی روسیه در نبرد با تروریست های 80 ملیت در سوریه سخن گفت.
وی خاطرنشان کرد: این رسانه ها از ابتدای جنگ علیه سوریه به گونه ای برخورد کردند که نشان می دهد مایل به حل و فصل بحران در این کشور نیستند. در حالی که دمشق از ابتدای بحران از هر نوع پیشنهادی که بتواند به جنگ در سوریه پایان دهد، استقبال کرده است.

209 ـ 211ـ 7

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها