توطئه جدید اشغالگران علیه اهالی غزه + ویدیو

جمعه 7 اسفند 1394 - 22:53

(العالم) – کشاورزان و همچنین متخصصین کشاورزی فلسطین در نوار غزه گفتند، رژیم صهیونیستی برای نابودی محصولات کشاورزی فلسطینیان زمین های کشاورزی غزه را سمپاشی کرده است.

"مصطفی عبدالهادی" خبرنگار شبکه العالم روز جمعه گزارش داد، رژیم صهیونیستی از همه ابزارهای خود جهت وادار ساختن فلسطینیان به ترک اراضی شان در نوار مرزی میان غزه و فلسطین اشغالی استفاده کرده ،و هواپیماهای سمپاش این رژیم صهیونیستی محصولات کشاورزی فلسطینیان را سمپاشی کردند تا ضمن نابودسازی آن، خسارات سنگینی به فلسطینیان وارد و آنان را به ترک این منطقه مجبور سازند.
یک شهروند فلسطینی به خبرنگار العالم گفت: اشغالگران صهیونیست محصولات ما را سمپاشی کردند تا آن را بسوزاند. اما اهالی به رغم گلوله باران صهیونیستی، به اراضی خود سر می زنند.
وزارت کشاورزی فلسطین با نمونه برداری از اراضی سمپاشی شده تاکید کرد که رژیم صهیونیستی برای نابودسازی محصولات فلسطینیان غزه از مواد شیمیایی استفاده کرده است.
"وائل ثابت" از مسؤولان وزارت کشاورزی فلسطین به خبرنگار العالم گفت، بقایای سموم را در محصولات کشاورزی دیدیم که نابود کننده گیاه است، از این سموم علیه اراضی کشاورزی بسیاری در استان "خان یونس" و استان مرکزی استفاده شده است.
وی از تمام نهادهای فعال در وزارت و سازمان های بین المللی جلوگیری از سمپاشی اراضی کشاورزی فلسطینیان توسط رژِم صهیونیستی را خواستار شد.   
از سوی دیگر ماشین آلات سنگین صهیونیستی شبانه روز در مرز غزه با فلسطین به بهانه تلاش برای یافتن تونل های مقاومت و انهدام آن فعالند.

یک شهرند اهل غزه به خبرنگار العالم تأکید کرد: هواپیماهای صهیونیستی مزارع را با داروهایی که می پاشند نابود می کنند اما ما به کشت و کار و اصلاح اراضی ادامه داده و اشغالگران هر کاری انجام دهند، اراضی خود را ترک نمی کنیم.    
رژیم صهیونیستی با تمام وسایل به دنبال نابود سازی اراضی کشاورزی فلسطینیان، وادار ساختن آنان به ترک منطقه و ایجاد منطقه حائل هستند، اما مردم فلسطین جانشان را در دست گرفته و به دشمن می گویند ما مانند درخت زیتون می مانیم تا صهیونیست ها از سرزمین فلسطین بروند.  
206-8 

پربیننده ترین خبرها