کشته شدن 35 تروریست در حمله ناکام داعش

کشته شدن 35 تروریست در حمله ناکام داعش
شنبه 8 اسفند 1394 - 19:25

العالم - نیروهای داوطلب مردمی عراق، امروز (شنبه) حمله تروریست های داعش را در روستایی در جنوب کرکوک، دفع کردند که در اثر آن 35 تروریست کشته شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یکی مسئولان نیروهای داوطلب مردمی ترکمان عراق، گفت: نیروهای داوطلب مردمی حمله تروریست های داعش به مواضع نیروهای ترکمان در ناحیه "تازه" در جنوب کرکوک را دفع کردند و 35 تروریست را کشتند.

ابورضا النجار مسئول لشکر 16 نیروهای مردمی ترکمان عراق به خبرگزاری آلمان گفت: عناصر تروریستی داعش از سه محور به نیروهای مردمی مستقر در حومه کرکوک حمله کردند که با کمین های این نیروها مواجه شدند و ضمن ناکامی این حمله، 35 تروریست داعشی کشته شدند.
در این عملیات 5 نفر از نیروهای داوطلب مردمی، زخمی شدند.

وی افزود: تروریست های داعش از ژوئن سال 2014 روستای بشیر از توابع ناحیه تازه در جنوب کرکوک را اشغال کرده اند و از این مکان برای حمله به نیروهای مردمی و نیروهای پیشمرگه کُرد و نیز تهدید ناحیه "تازه" و نیروگاه برق این منطقه استفاده می کنند، اما نیروهای مردمی همواره در برابر این تروریست ها ایستاده اند و مانع پیشروی آنها شده اند.

روستای ترکمان نشین بشیر بیش از یک هزارو 150 منزل مسکونی دارد که شیعیان ترکمان در آن سکونت دارند و از سیطره تروریست های داعش رنج می برند.

213- 201 -

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها