نگرانی صهیونیست‌ها از ورود اس 300 به ایران

نگرانی صهیونیست‌ها از ورود اس 300 به ایران
شنبه 8 اسفند 1394 - 21:09

العالم - قرار گرفتن سامانه موشکی اس 300 روسی در اختیار ایران، صهیونیستها را از تبعات پیشرفت تسلیحاتی دفاعی ایران نگران کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "ایهود یعری" تحلیل گر شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی با اشاره به تحویل سامانه موشک ضد هوایی اس 300 از سوی روسیه به جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: ایران در حال دریافت قطعات اولیه سامانه موشکی اس 300 روسیه است.

یعری می افزاید: همچنین رسانه های روسی از توافق مسکو - تهران برای فروش جنگنده های پیشرفته سوخوی 30 به ایران سخن گفته اند؛ ایرانی ها در عین حال درصددند تا تانک تی 90  از روسیه خریداری کنند؛ با این تفاسیر، ایران طی این فرآیند پیشرفت تسلیحاتی ارتش پیشرفته ای را تدارک می بیند؛ تهران پول های آزاد شده خود را در زمینه ارتقای تسلیحات نظامی سپاه پاسداران و سپس ارتش خود به کار می برد.

به گفته این تحلیل گر صهیونیستی، چندی پیش وزیر دفاع ایران برای خریداری جنگنده های سوخوی 30 و دیگر تسلیحات نظامی عازم مسکو شد.

وی می افزاید: یافته ها نشان می دهد که ایران پس از توافق هسته ای با غرب، در راستای تحکیم روابط با روسیه گام بر می دارد، نه با اوباما.

7- 111- 201
 

پربیننده ترین خبرها