گزارش العالم از مقاومت یمنی ها در مقابل متجاوزان+فیلم

يکشنبه 9 اسفند 1394 - 09:33

تعز(العالم) ـ با شدت یافتن حملات متجاوزان به شهرهای مختلف یمن ، مردم مقبنه، موزع، الوازعیه، ذباب و المخاء در تعز برای مقابله با تجاوزگری سعودی و حمایت از جبهه های جنگ، بسیج عمومی اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، همزمان با حملات ائتلاف سعودی، شدت رویارویی یگانهای ارتش یمن و متجاوزان در جبهه ذباب و الوازعیه در غرب شهر تعز بیشتر شده است که در تازه ترین درگیری ها نیروهای ارتش در کیفی محل تجمع عناصرتجاوزگرو تحرکات آنها را هدف قرار داده و دهها نفر از آنها را کشته و یا زخمی کردند. شماری از تجهیزات نظامی سعودی ها و مزدوران آنها از جمله یک فروند بالگرد هم درمنطقه نابود شد.

همچنین با توجه به ادامه رویارویی شدید و اقدام متجاوزان درتوسعه محدوده جنگ با برانگیختن جنگ داخلی در یمن، مردم مناطق ساحلی تحرکات وسیعی برای مقابله با این اقدام دشمن آغاز کرده اند.

افراد سرشناس تعزدرگفت و گو با العالم تاکید کردند که آزادگان و انسان های شریف در مناطق مقبنه و الساحل با تکیه بر وحدت کلمه و یکپارچگی و بسیج عمومی قبایل تعز و یمن به مقابله با تجاوزگری دشمن می پردازند.

براساس این گزارش به منظور تقویت همبستگی و اتحاد مردم و مقام های محلی، اهالی و افراد سرشناس مناطق مقبنه، موزع، الوازعیه، ذباب و المخاء با مقام های محلی و امنیتی دیدار کردند که درآن برلزوم تقویت وحدت کلمه و یکپارچگی صفوف در زیر سایه طرح ملی برای تحقق آزادی و اعاده عزت، کرامت و حاکمیت کشور و بسیج عمومی برای حمایت از جبهه های جنگ تاکید شد.

ابوعلی الحاکم فرمانده منطقه چهار تعز به شبکه خبری العالم گفت: امروز مساله، مساله عزت و کرامت است نه منازعه بر سر خاک؛ عزت و کرامت متعلق به مردم و فرزندان و نسلهای بعدی است.

مردم تاکید می کنند که با حمایت و پشتیبانی قاطع از جبهه ها و مشارکت گسترده در همه امور، تمام تلاش خود را برای مقابله با متجاوزان به کار می برند و آماده شهادت و بخشیدن جان و مال خود در این راه هستند.

210-9

پربیننده ترین خبرها