توطئه جدید صهیونیستها با کمک ستارگان هالیوودی

توطئه جدید صهیونیستها با کمک ستارگان هالیوودی
دوشنبه 10 اسفند 1394 - 14:00

سازمان بین المللی "اواز" که در زمینه محیط زیست و حقوق بشر فعالیت می کند، در واکنش به دعوت رژیم اشغالگر قدس از ستاره های سینمای هالیوود؛ این ستارگان را به ملاقات به کودکان فلسطینی در زندان های رژیم اشغالگر صهیونیستی فراخواند.

 

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این فراخوان پس از آن مطرح شد که رژیم صهیونیستی به منظور تلاش برای بیرون آمدن از انزوای بین المللی و ارائۀ چهره ای موجه از خود، با ارائۀ بلیت های مجانی به 26 تن از کارگردانان و بازیگرانِ نامزدِ جایزۀ اسکار، آنان را به سفر به اراضی اشغالی فراخواند.

سازمان اواز که مقر آن در نیویورک است، از هنرمندانِ برندۀ جایزۀ اسکار دعوت کرد به فلسطین اشغالی سفر کنند و با اسیران فلسطینی در داخل زندان های اسرائیلی دیدار کنند.

به نوشتۀ وبگاه قدس پرس، سازمان اواز با انتشار بیانیه ای تاکید کرد، ما بر این باوریم که شما نباید به سفری بیایید که هزینۀ آن را (اسرائیل) می پردازد، زیرا این رژیم مسئول اشغال سرزمین فلسطین و کشتار شهروندان بی گناه است.

در این بیانیه تاکید شده است: ما حاضریم شما را به فلسطین ببریم تا با واقعیتِ اقداماتی که رژیم اشغالگر صهیونیستی مرتکب می شود آشنا شوید و تاثیر سیاست های سرکوبگرانه و نژادپرستانه این دولت را بر زندگی روزانه فلسطینی ها از نزدیک ببینید؛ ما همچنین می خواهیم که شما با ستاره هایمان آشنا شوید؛ کودکانی که در زندان های رژیم اشغالگر در بازداشت به سر می برند.

این سازمان همچنین به منظور تهیۀ طوماری با 10 هزار امضا، متن این طومار را که به امضای 8.770 تن از کشورهای مختلفی نظیر آمریکا، اروپا، کشورهای عربی، آسیاسی و آفریقایی رسیده است، منتشر کرد.

بر اساس اعلام سازمان اواز، در حال حاضر 500 کودک فلسطینی، در زندان های رژیم صهیونیستی، بدترین نوع شکنجه و سرکوب را تحمل می کنند.

نظرسنجی ها حاکی از آن است که اکثر مردم جهان، چیزی درباره این کودکان نمی دانند و رژیم صهیونیستی با استفاده از این نادانی، به جنایت های خود ادامه می دهد و همچنان در دنیا مدعی "تمدن" است.

سازمان اواز تاکید کرد: در حال حاضر فرصت فراهم شده است تا درباره کودکان فلسطینی که در زندان های رژیم اشغالگر صهیونیستی به سر می برند، اطلاع رسانی کنیم به ویژه که رژیم صهیونیستی به هر یک از برندگان جایزه اسکار، 55 هزار دلار جایزه داد تا از بی اطلاعی آنان از مساله فلسطین بهره جسته، در برابر طرفداران میلیونی بازیگران و کارگردانان فیلم های خارجی، چهره ای موجه از خود ارائه دهند.

سازمان اواز خاطر نشان کرد: هزاران تن از ما، این ستارگان سینما را برای دیدار از فلسطین دعوت کردند و ما به همراه خبرنگاران و رسانه های جهانی تلاش خواهیم کرد مساله کودکان اسیر فلسطینی را رسانه ای کرده و ستارگان اسکار را قانع کنیم که از سفر به (اسرائیل) خودداری کنند و این مساله را به مساله ای جهانی برای افکار عمومی جهان تبدیل کنند.

پیش از این، شماری از فلسطینی ها، از ستارگان اسکار درخواست کردند از سفر به فلسطین اشغالی صرفنظر کنند و با تشکیل "ستاد بین المللی تحریم اسرائیل" به زبان انگلیسی، برای بازداشتن آنان از این سفر تلاش کردند.

سازمان اواز تاکید کرد که امضای 10 هزار نفر را به ستارگان اسکار ارائه خواهد کرد و از آن ها درخواست خواهد کرد به دیدار کودکانِ اسیر فلسطینی بشتابند و ستارگان اسکار را با این کودکان و خانواده هایشان آشنا خواهد کرد.

205

پربیننده ترین خبرها