سیسی ماهی دو بار با نتانیاهو تماس می گیرد!

سیسی ماهی دو بار با نتانیاهو تماس می گیرد!
دوشنبه 10 اسفند 1394 - 23:30

العالم ـ شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش کرد که عبدالفتاح سیسی رییس جمهوری مصر هر دو هفته یک بار با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر صحبت می کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "حازی سمنتوف" و تیزیپی یحزکیل" دو خبرنگار مسایل عربی در شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر دادند که سیسی به صورت دوره ای هر دو هفته یک بار با نتانیاهو تماس می گیرد و مسایل مطرح شده در برنامه همکاری های راهبردی و هماهنگی امنیتی را با وی بحث و بررسی می کند.

به نوشته پایگاه "عربی 21"، سمنتوف و یحزکیل تاکید کردند، علی رغم آنکه صلح میان مصر و اسراییل سرد به نظر می آید، همکاری امنیتی دو جانبه با گذر زمان قوی تر و بیشتر می شود.

این شبکه صهیونیستی همچنین گفتگویی تلویزیونی با حاییم کورین سفیر اسراییل در قاهره داشت که فاش کرد سیسی چندین بار با وی دیدار داشته است.

کورین افزود: "به طور مداوم و به صورت دوره ای با مسئولان ارشد مصری دیدار و با آنها در مورد بسیاری از مسایل گفتگو می کنم؛ می توانم بگویم که روابط میان اسراییل و مصر بسیار خوب است".

حاییم درباره پیامدهای کتک خوردن توفیق عکاشه نماینده مصری با لنگه کفش به سبب پذیرایی از وی در منزلش و اعلام قصد خود برای سفر به اسراییل، گفت: عکاشه پس از این حادثه با وی تماس گرفت و پایبندی خود به سفر به اسراییل را بار دیگر تکرار کرد.

210-201-9

پربیننده ترین خبرها