قدردانی یمنی‌ها از سید حسن نصرالله

قدردانی یمنی‌ها از سید حسن نصرالله
چهارشنبه 12 اسفند 1394 - 10:23

تنها چند لحظه پس از پایان سخنرانی سید حسن نصر الله، کاربران یمنی در تجلیل و قدردانی از دبیرکل حزب الله، در پایگاه های ارتباط جمعیِ جهان، غوغا به پا کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، کاربران یمنی و عرب در شبکه های اجتماعی، عکس سید حسن نصر الله را با عبارت های سپاسگزاری همراه کرده و دست به دست بازنشر کردند. آنان با ایجاد هشتگ #شكرا_سيد_العرب (سپاس، ای سرور عرب ها) مشارکت شخصیت های سیاسی، دولتی، فرهنگی و علما را نیز با خود همراه کردند.

چند لحظه پس از سخنرانی سید حسن نصر الله، صفحۀ "بسیج عمومی-یمن" و همچنین صفحۀ "انقلاب یمن- بسیج عمومی جهادی" بر روی تویتر و فیس بوک نوشتند: از همگان می خواهم این هشتگ را با عکس سید حسن نصر الله همراه کرده، منتشر کنند: #شكرا_سيد_العرب.

پس از آن، "عبدالملک العجری" عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن درباره سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان نوشت: سید حسن نصر الله، تنها صدای اخلاق، در جهانی بی اخلاق است.

"هاشم شرف الدین" معاون وزیر اطلاع رسانی یمن نیز در پستی بر روی تویتر نوشت: سرور اعراب، قطعا سرور مقاومت است.. مگر جز این است که عرب ها مردان مقاومتند؟ پس عرب های زن باره را فراموش کنید زیرا آنان عرب نیستند..

وی در پستی دیگر در تویتر خود نوشت: سعودی زادگان در ظلم به مردم یمن صراحت دارند، و سید حسن در دفاع از این ملتِ مظلوم صراحت دارد؛ هر دو صریحند، اما میان صراحت حق و وقاحت باطل، زمین تا آسمان فرق است.

"فؤاد الحوثی" فعال یمنی نیز پیام خود را با عکسی از سید حسن نصر الله همراه کرد و نوشت: تنها کسی که در کنار یمن ایستاد و ایستادگی خود را به صراحت اعلام کرد، صراحتی که همواره در او سراغ داشته ایم.

"یحیی علی القحوم" نیز نوشت: بر عزت و شرافت ما همین بس است که مردی در حد سید حسن نصر الله بگوید در کارنامه زندگی ام از روز تولد تاکنون جستجو کرده ام و شرافتمندانه تر و جوانمردانه تر از ایستادگی در برابر مظلومیت ملت یمن ندیده ام.

"محمد عودین" نیز تاکید کرد: سخنرانی سید حسن نصر الله، یک سخنرانی تاریخی بود که به دل های مؤمنان و اهل حق آرامش داد تا سیه روی شوند نوادگان "سلول" (وهابی ها) و پسمانده ها یهودیان.

یکی از کاربران سوری به نام "سوریانا" نیز نوشت: سپاسگزارم ای سرور اعراب، سپاسگزارم چون تو به یاری اعراب می شتابی، سپاسگزارم چون تو از ارزش های عربی، از برادری عربی و اصالتِ عربی، در زمانی دفاع می کنی که شیطان، دهان همۀ اعراب را بسته است.

کاربری دیگر به نام "ابوعبدالله" نیز سخن سید حسن نصر الله را با کلامی از ایشان همراه کرد و نوشت: اگر ملت یمن را عرب ندانیم، دیگر چه کسی را باید عرب بدانیم؟

205-8

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها